TanssipalvelinYleisönosastoKeskustelu
Kermojen kermaan heitettiin sokeria ja hiivaa, ja se paisuuuuu... (Humppis 2008-08-28 10:56)

Kilpailuvietti naistenhaulla

Seikkailija
2008-09-01 22:37

Itse en ole edes tullut ajatelleeksi sitä loukkauksena, että daami sanoo kesken palautuksen, että kiitos, jatkan tästä itse. Ruuhkahetkinä se on vain käytännöllisempää erota aiemmin, kun riviin on matkaa kymmenen metriä ja edessä on ihmismuuri. Näin kumpikin pääsee hipsimään siihen kohtaan rivissä mihin haluaa. Naistenhaulla nainen pääsee etsimään uutta paria ja mies sijoittumaan haluamaansa kohtaan.

Tässä on kysymys ehkä ihan tottumisesta ruuhkatansseihin ja sitten siitä, että näin nuorempana tyyppinä on tottunut myös eri tapoihin kuin vanhemmat sukupolvet. Mutta, toki olen itsekin kokenut ikäviä hetkiä:

Tunnelmalliset kappaleet ovat päättymässä ja itsellä on lähes euforinen tunne. Viimeiset luritukset vielä kaikuvat ja hyvän olon tunne valtaa mielen. Kesken kaiken tyttö nykäisee itsensä irti otteesta ja lähtee koohottamaan kohti naistenriviä. Kymmenen metriä ennen riviä hän sanoo "kiitos", vilkaisee ohimennen minuun päin ja juoksee toisen miehen käsivarteen roikkumaan miehen vasta viedessä edellistä kohti riviä...

Kirjoittajan avainsanat: naistenhaku, riviin palautus

TanssipalvelinYleisönosastoKeskustelu