TanssipalvelinYleisönosastoKeskustelu
Huikaiseva loppunäytös riutalla.. (Tangopassion 2008-08-31 0:32)

Miehen hölmöilystä

Pia M
2008-09-01 16:32

Aika moni nainen ei mielellään lähde edes parketille jollei voi etukäteen olla varma siitä, että mies osaa tanssia riittävän hyvin eikä hölmöilyllään saata naista hankalaan tilanteeseen.

Mutta ei miehen hölmöily (mitä se nyt sitten onkaan) saata naista hankalaan tilanteeseen, ellei nainen itse asennoidu asiaan sillä lailla. Ja silloin on naisen huonosta itsetunnosta tai asenneongelmasta kyse.

Olen joskus vuosia sitten potenut sitä vaivaa, että jos "huonosti tanssiva" mies tulee hakemaan niin häpesin ja koin, että siinä meni mun tanssitettavan maine, tämän jälkeen mua ei hae muut kuin "huonosti tanssivat" miehet. Mutta kyse tosiaan oli omasta asenteesta, että onko tärkeämpää olla "taitava tanssijatar" vai "mukava tanssitettava". (Mukavuus = tässä myös ihmisenä mukava.)

Olen saanut paljon enemmän iloa siitä, että olen tanssinut hyvillä mielin ja iloisena kaikkien hakijoiden kanssa, tanssitaitoa sen hirveämmin luokittelematta. Sivusta katsovat huomaavat, etten murjota kenellekään - eikä minun tarvitse seisoskella hakurivissä. (Samasta syystä en kaiketi ole vakiinnuttanut paikkaani sinne ehdottomaan kuohukermaosastoon... olen kyllä pannut merkille, että monet kuohukermattaret saavat istua yllättävän paljon. Mistä mahtanee johtua?)

TanssipalvelinYleisönosastoKeskustelu