TanssipalvelinYleisönosastoKeskustelu
Unenomainen kokemus - Finkut, Myrskylyhty ja tilaa Mäntsälässä 12.8. (Pia M 2008-08-13 2:41)

Finkut

Seikkailija
2008-08-15 14:49

Muistan tuossa keväällä, kun osittain sattumalta osittain tarkoituksellisesti osuin moniin Finkkutansseihin peräkkäin. Siinä sitten tuli vaihdeltua kommentteja tanssitettavien kanssa ja moni kertoi kuinka tylsää on, kun tietää jo etukäteen kaikki kappaleparit etukäteen. Itseänikin alkoi tylsistyttää. Noh, taas kerran piti tansseihin päästä ja jatkosuunnitelmien takia taas kerran osuin Finkkutansseihin. Olin tylsistyneellä mielellä tanssien alkua odottamassa, kun "tiesin" mitä tuleman pitää. Ilta oli täydellinen yllätys! Finkut olivat sekoittaneet koko ohjelmistonsa uuteen uskoon ja varmaan kymmenkunta täysin minulle uutta kappaletta tuli + paljon vanhempaa Finkkutuotantoa. Muutkin ihmettelivät samaa. Olivatkohan saaneet palautetta ja ottaneet onkeensa? Siltä se todellakin tuntui.

Itse pidän Finkuista, koska pystyvät yleensä luomaan lavalle iloisen ja positiivisen tunnelman ja keikan jälkeen tulee lähdettyä hyvillä mielin kotiin. Toki tanssitettavien määrä on suuri heidän keikoillaan, mutta kyllä se musiikki se ykkösasia on. Enemmän he voisivat ohjelmistoaan muuttaa. Ne muutamat hitit pitää soittaa niiden kävijöiden takia, jotka harvemmin käyvät, mutta muuta ohjelmistoa voisi rukata rankemmin minun mielestäni.

Kirjoittajan avainsanat: Finlanders

TanssipalvelinYleisönosastoKeskustelu