TanssipalvelinYleisönosastoKeskustelu
Missä on sinun kipurajasi? (Tanssihullu 2008-05-29 10:26)

Kimppaehdot

Hippunen
2008-06-01 20:44

Jos lähdetään vaikka kaksin pitkälle matkalle, ei ole kiva, jos kyydittävä lähteekin toiseen kyytiin takaisin. Yksin en nimittäin yleensä pitkälle matkalle innokkaasti lähde. Paluumatka on arvaamaton, jos ei ole juttuseuraa mukana. Alle sadan kilometrin matkat ajan kyllä itsekseni takaisin, jos kyydissä olija löytää "paremman" kyydin.

On sattunut niinkin, että kyydittävä ei ole ollenkaan ilmoittanut ettei lähdekään takaisin samassa kyydissä vaan häipynyt omia aikojaan. Sekä niin, että kyytiä kysellyt ei ilmesty sovittuun lähtöpaikkaan eikä ilmoita mitään (vaikka itse kysyi kyytiä). Eikä vastaa puhelimeen...? Sekä niin, että olen pidentänyt suunnittelemaani tanssimatkaa kyyditäkseni henkilön kotiinpäin,kun hänellä oli vain menomatka tietylle lavalle- eikä ko. kyydittävä ole ollenkaan ilmestynyt paikalle.

Koska kaikkien em.takana on sama henkilö, arvaatte että en kyytejä enää juuri ole tuppaamassa hänelle. Tosin eipä tänä kesänä hän ole kyytejä kyselemässäkään näillä seuduilla...

Muuten kimppakyydit on yleensä paitsi tarpeellisia niin tosi mukavia :)) ja niistä on vaan hyvää sanottavaa. Viimeksi eilen - kiitos siitä! Olin tällä kertaa kyydissä.

TanssipalvelinYleisönosastoKeskustelu