TanssipalvelinYleisönosastoKeskustelu
Lupa valita, ja XL-daamille tarkennuspyyntö :-) (Pia M 2008-03-11 0:55)

Täsmähaut tanssi-iltoina!

Jami
2008-03-16 11:55

”NinaK 2008-03-16 9:21 : Minä lisään tähän: Niin että sitten kukaan ei löydä enää sitäkään vähää niitä ihmisiä, joille haluaa suorittaa täsmähaun. Noh, loppuupahan täsmähaut kun ei ehdi etsimään juuri sitä, kenen kanssa haluaisi juuri kyseisen tanssin tanssia. Sitä ottaa sitten randomina jonkun muun tai lähtee kahville... Mutta lopputulos: kovinkovin sekavaa! Itse olen tykännyt eniten Jyväskylän viihtarissa toimivasta vuorotuntihakusysteemistä. ”

Sekavahan hakutsydeemi on aina, tekee sen miten hyvänsä. Vakipari on ainut pelastus, jolla hakukaaoksen voi välttää.

Vastasin lähinnä Marlenin esittämään ongelmaan, että naistentanssi-iltoja on liian vähän. Pelkät naistentanssi-illat ei oman käsitykseni mukaan ole kovin ruuhkaisia, vähän naisia ja vielä vähemmän miehiä. Mutta voihan joku paikka mainostaa mahdollisuutta naisten tanssiin normaalitanssien ohessa.

Täsmähaut on vähän kuin lottoaisi, joskun voittaa, yleensä ei. Pitää siis taas yrittää seuraavalle haulle, tai tyytyä pienempiin voittoihin. Tai alkaa kahvin suurkuluttajaksi.

-jami

TanssipalvelinYleisönosastoKeskustelu