TanssipalvelinYleisönosastoKeskustelu
Taikakuuta Mouhijärvellä (Jerryjee 2008-03-15 2:09)

Taikakuuta Mouhijärvellä

Mansikkasuu
2008-03-15 11:42

Päätin minäkin lähteä pitkästä aikaa Mouhijärvelle, kun kerran näillä nurkilla norkoilin. Ja kyllä vaan kannatti! :) Tanssikrouvissa meno oli, niinkuin JerryJee ylempänä sanoi, entisellään. Tunnelma oli lämminhenkinen ja tutut tanssittajat hakivat ahkerasti. En ihan noin aktiivisesti olekkaan tanssinut moneen aikaan, muutama juomatauko ja vilvoitteluhetki välissä ja taas mentiin :) Oli tosi hauskaa, vaikka jossain kohtaa oli aikamoinen tungos ja lattia oli yllättävän liukas, mutta pystyssä pysyttiin ja väkilukukin harveni lattialta melko pian tanssittavalle tasolle. Pääsin tanssimaan kolmet (3!) boogiet, ihanaa saada harjoitusta, jos siitä vaikka joskus kehittyisi tunnistettavasti boogie woogie :D

Olin ekaa kertaa Taikakuun keikalla rumpalin vaihdoksen jälkeen, ja pojilla tuntui olevan ihan hyvä meno keskenään :) Rumpali oli vekkulin oloinen kaveri ja lauleskeli ainakin yhden hauskan jenkan. En ehtinyt kamalasti seurata, mutta kaikin puolin kuulosti kyllä hyvältä orkesterin musisointi, kuten ennenkin. Jos nyt haluaa jotain rakentavaakin palautetta keksiä, niin viimeinen valssi oli aika nopsakka, ja varsinkin ahkeran tanssimisen väsyttämille jaloille melko hurja. Mutta ehkäpä se oli vain hyvä, sai viimeisetkin mehut puristettua tanssijoista ennen kotimatkalle lähtöä :)

Olin paikalla heti ensivalssien jälkeen ja poistuin Taikakuun lopetettua. Loistava tanssi-ilta, kiitos minua tanssittaneille kavaljeeroille ja ihanille ystävilleni ja tanssitutuilleni haleista ja pikaisista kuulumistenvaihdoista tanssien lomassa :)

Kirjoittajan avainsanat: Mouhijärvi

TanssipalvelinYleisönosastoKeskustelu