TanssipalvelinYleisönosastoKeskustelu
Korpilampi , Espoo 9.2.2008 (Jami 2008-02-11 10:07)

Korpilampi , Espoo 9.2.2008

Jami
2008-02-11 10:07

Syksyllä asetetun tavoitteen kiertää mahdollisimman monta eri tanssipaikkaa kaamoksen aikana sai viime lauantai järjestysnumeron 20 ja paikkana Korpilampi. Joistain edeltävistä ekskursioista olen kirjoitellut aiemmin tnettiin. Tämä mielestäni oli raportoinnin arvoinen reissu.

Edellisestä käynnistä Korpilammella on vierähtänyt noin 20 vuotta, eikä silloin tanssittu, vaan se oli työnantajan tarjoama joku motivointiviikonloppu, jolloin saunottiin, syötiin ja ryypättiin. Nyt paikasta sain uuden käsityksen, kun siellä voi myös tanssia.

KinoJake Jyväskylästä oli illan yhtye. Täällä tnetissä joku tätä yhtyettä jo kehuikin, olen samaa mieltä, hyvä tanssiorkesteri. Nuoria positiivisia esiintyjiä, puhuvat yleisölle spiikeissään, soittavat monipuolista musiikkia, monta laulutaitoista kokoonpanossa. Viulu tanssiorkesterissa on hyvä veto. Lisäksi orkesterin pojista ainakin yksi on tanssitaitoinen, joka taas takaa sen, että rytmit ja tempot ovat tanssittavia.

Ravintolan puitteet ovat hienot, samoin iltavalaistuksessa maisemat ravintolan ikkunoista ovat mahtavat. Ilta yhdeksältä olisi ollut mahdollisuus myös illalliseen, jota mahdollisuutta jotkut pariskunnat käyttivätkin. Vink vink herrat, erilainen tanssi-ilta, jos tahdotte vaihtelua itsellenne ja daamille.

Ja sitten itse asiaan. Tanssilattia on yllättävänkin iso ravintolaksi, salista näkee joka puolelta lattian samoin kuin orkesterinkin. Tanssiyleisöä ei ollut paikalla kun noin 20 paria. En ole päässyt missään niin tyhjälle lattialle koko illaksi. Ja perinteiset juovuksissa örveltäjät puuttuivat kokonaan, erittäin siistiä ravintolayleisöä.

Sellainen huomio illasta, että ilman paria ei kannata lähteä liikenteeseen. En nähnyt yhtään hakua vieraasta pöydästä koko illan aikana, joten sinkkujen ilta menee kyllä baarin tiskiin nojaillessa.

Tanssillinen ilta kesti 4,5 tuntia. Heti paluumatkamme alussa oli poliisi puhalluttamassa kuljettajia. Ei haitannut minua, kun ilta oli tullut vietettyä alkoholittomalla ja vesilinjalla. Mittari näytti 0,00, polliisi toivottivat hyvää matkaa. Poliisien kohde nimittäin varmaankin oli naapurissa vesipuisto Serenassa olleet Tekno kekkerit,josta purkaantui paljon liikennettä samaan aikaan.

-jami

TanssipalvelinYleisönosastoKeskustelu