TanssipalvelinYleisönosastoKeskustelu
Syy kyllästymiseen (Setzer 2008-01-14 0:14)

Vastaus RanskalaisilleKoroille

Lutukolli
2008-01-26 16:56

Kiitos vaan palautteesta suloiset RanskalaisetKorot! Ainakin siinä Helena Siltalan laulamassa versiossa korot tuntuvat napsahtelevan aistikkaasti porttikongissa. En tiedä olenko oikeassa mutta nyt olen kuulevani sinun kysymyksissäsi jo kiivaanpaa kantapään kopsetta? Tavallisesti en ole saanut mitään palautetta niihin harvoihin teksteihin, joita olen tänne palstalle laittanut, joten olen luullut ettei niitä kukaan koskaan luekaan. Muutenkin olen tainnut olla siinä palstan laitapuolen porukassa, koska viime kesän palstauudistukseen saakka olin noin puolitoista vuotta ylläpidon manuaalisessa moderoinissa.

Kyllä minä kuitenkin olen tosi lutuinen, vaikka koitin nyt roskan kärräystä. Ihmettelenpä vieläkin sitä että pelkkä minun ääneni riitti likaämpärin kumoamiseen.

Ilmeisesti kuitenkin ilmaisen aina asiani jotenkin epäselvästi kun noin monella virkkeellä kysyit roskaksi-äänestämisestäni. Olin sen siinä eilisessä vastinessani Andreas pks:lle mielestäni selvästi sanonut aivan lopussa: "Ja perusteluni siihen Roskaksi äänestämiselle oli se sinun aivan asiaton (tähän ketjuun) viittaus H:hon". En osaa tuon parempaa mallia rautalangastakaan vääntää. Ehkä Andreas pks:lla on alkuperäinen tekstinsä tallella ja hän voinee sen silloin sinulle niin pyytäessäsi toimittaa. Ei siinä muistaakseni mitään "ihan jotain uutta tietoa" tai "minua erityisesti jurppivaa" ollut. Arvioin sen omana mielipiteenäni ylle kirjoittamalla perusteella Roskaksi.

Lähinnä sillä vastineella halusin vain ilmaista huoleni siitä että ilmeisesti jo muutaman palstalaisen Roska-arvio pystyy "Palstan yleisempänä mielipiteenä" poistamaan kirjoituksen siten ettei monellakaan ole mahdollista edes nähdä kyseistä tekstiä. Sitä asiaa on kyllä muutkin kirjoittajat täällä jo pohdiskelleet, joten sikäli tuo minun tekstinikin oli ihan turhaa urputusta.

TanssipalvelinYleisönosastoKeskustelu