TanssipalvelinYleisönosastoKeskustelu
Tanssinirhaumat (Jerryjee 2008-01-07 9:19)

Tanssinirhaumat

Jerryjee
2008-01-07 9:19

Josefin pakinasta tuli mieleen, että onkohan täällä galluppia käyty siitä, miten tanssiväki on saanut kolhuja tanssilattialla? Ystävilleni on sattunut, siihen malliin, että ei omin jaloin autolle enää pääse. Vaan itselle ei. Onnekas olen tainnut olla. Sen tiedän, että olen jonkun takanani olevan jalalle tallonut männävuosina, parkaisusta ei voinut erehtyä.

Vaan miten muilla?

Sahrami 2008-01-07 11:02 =>

Yli kolkyt vuotta lavoja kolunneena olen selvinnyt todella vähillä vammoilla. Kaikkein vakavin taitaa olla, kun kymmenkunta vuotta sitten Töllin sairaan liukkaalla lattialla Polkassa katos jalat alta ja tipuin suoraan hypystä polvilleni. Ei siitäkään tullut mitään pahaa vammaa, en tarvinnut sairaslomaa, vaan heti aamulla lehmän alle piti kyykkyyn mennä. Oli toinen polvi kyllä pirun kipee viikon.

Sitten Pajarinhovissa joku nainen (oletettavasti nainen :-D) survaisi takaapäin koukatan stiletin minun päkiään, tai ainakin yritti. Silloin olisi kyllä nyrkki heilahtanut ellei se olisi ollut tanssittajan kädessä kiinni.

Vahvasti olen sitä mieltä, että ne saat.... siis piikkarit pitäis laissa kieltää tanssilattialla.

Kommentit: [Sway]

Suke 2008-01-14 8:59 =>

Näkyvin muisto taitaa olla oikeassa kämmenselässä n. 5cm:n vaalea arpi sormuksen kiven aiheuttamasta nirhaisusta. Asianomainen daami ei reagoinut mitenkään asiaan, vaikka näki kyllä, että vieressä verta tulee kädestä ja reippaasti. Sormuksien kivet ovat muulloinkin aiheuttaneet pienempiä nirhaisuja... Merisärkällä jysäytti kerran eräs neitokainen kengänkorkonsa jalkapöydälleni niin lujaa, että korko meni kengän läpi ja minä tietysti Pavarottina känkkäsin sivuun parketilta. Ei reaktiota silloinkaan... Tavallaan hassuja ovat tilanteet, joissa neito onnistuu työntämään korkonsa housujeni upslaakiin ja rupeaa riuhtomaan kenkää irti! Silloin joutuu toteamaan jo selkeällä suomenkielellä, kenelle housut oikein kuuluvat...

Aika sitkaassa on Suomessa tanssipaikoilla ANTEEKSI-sanan käyttö juuri tällaisissa nirhaisu-tai pikku törmäystilanteissa. Onneksi on myös fiksua porukkaa, jolta tulee joko iloinen nyökkäys tai muu merkki, jolla kuitataan kolari ja se on kiva tapa.

Kommentit: [Mikko]

TanssipalvelinYleisönosastoKeskustelu