TanssipalvelinYleisönosastoKeskustelu
Hybridistä (Nassu 2007-12-07 5:44)

Hybridin ihmeitä

Sway
2007-12-09 14:12

Niin olen minäkin jotain hybridistä lavoilla kuullut ja tanssinut yrittäen tajuta.. Kysyin tässä asianomaiselta mitä se olikaan, niin tässä on lainaus tekstarista: "Hybridi jota tanssimme on perusaskeleeltaan nopea-nopea-nopea-täppi-täppi. Täpit eteen kanta-askelena. Tuplajoustolla koko homma." Se kuulemma ei kuitenkaan ole "virallinen laji" ja "jos mies tanssii tuolla askelluksella, niin tyttö voi tanssia fuskua tuplajoustolla tai jivenä tai bw".. En tiedä kenelle miten, mutta itse koen vähän vaikeana jos viejäni kanssa mennään eri askelluksella kun tanssitaan yhdessä, en tunne olevani täysin samalla aallonpituudella miehen kanssa jos meillä eri askeleet. Sitä hybridiäkin yritin mennä samalla askelluksella kuin mieskin yrittäen tajuta mitä mun jalat oikein tekee.. Lopulta onnistuin, luulisin..

Itse luokittelisin hybridiksi just "kahden tanssilajin sekoitusta", siitä muuten oli Kuhmon leirillä Arstilan kurssilla aika hauska kurssipäivä, ja todellakin avartavaa ja tanssillisesti rikastuttavaa.. Harmi kun en sitä lavalla saanut kokea muuten kuin kanssa yhden tytön joka on todellakin lahjakas sekä viemään että tulkitsemaan musiikki vallan monipuolisesti.. Harmi että nähdään kerran vuodessa..

TanssipalvelinYleisönosastoKeskustelu