TanssipalvelinYleisönosastoKeskustelu
Lista: Kiitos viimeisestä!... Tanssinet -tapaaminen Kalliojärvellä pe 19.10.-07 (15 vastausta) (Ruusuneito 2007-10-20 12:48)

Kiitos viimeisestä!... Tanssinet -tapaaminen Kalliojärvellä pe 19.10.-07

Breikki
2007-10-22 18:22

Olipa Huippuilta ! Taisi olla paras Kalliojärvi-ilta sitten edellisen T-net tapaamisen.

Vaikka alkuesittelystä hiukan myöhästyttiin niin kahville ehdittiin siitä huolimatta. Ja pariarvonta suosi minua taas sain parikseni huipputanssijan. Hauskaa oli myös se että melkein jokainen sai parinsa siitä pöydästä missä istui.

Ilta meni aika nopeasti enkä ehtinyt jokaista tanssittaa kun sähläsin vähän sinne / tänne. Muutama uusi nicci sai myös kasvonsa. Marlee , H50 (jonka minun olisi pitänyt arvata jo aikoja sitten) sekä Päivi (jonka luulin tuntevani mutta eipä kasvot olleetkaan tutut). Tanssit jatkui hauskoissa merkeissä koko illan, Välillä oli jalat hukassa välillä kädet ja jollain oli avaimetkin välillä hukassa. Ja taisin jopa itsekin olla välillä ihan hukassa mutta väliäkö sillä kun hauskaa on. Yksi asia jäi kuitenkin varmistamatta miten apteekkarin kävi? Oliko oikeita rohtoja matkassa? Kiitos kaikille tanssidaameille kun kestitte minua ja sain teidän kanssa tanssia.

Ja SuurKiitos Leilalle järjestelyistä ja paikan isännälle kahvituksesta. Eipä tanssi-illasta voisi parempaa toivoa. Nähdään taas !

TanssipalvelinYleisönosastoKeskustelu