TanssipalvelinYleisönosastoKeskustelu
Tehkää uus, Valtatie..2? (Jerryjee 2007-10-14 13:28)

Tehkää uus, Valtatie..2?

Breikki
2007-10-15 20:22

Kyllä täytyy sanoa että paikka yllätti positiivisesti. Olin varautunut pahimpaan ruuhkaan kun kaksi aika suosittua esiintyjää oli paikalla. Mutta paikka toimi moitteettomasti vaikka väkeä oli runsaasti. En tiedä määrää mutta naisia oli ainakin tarpeeksi vaikka jouduinkin pitämään seinää pystyssä muutaman kerran. Alkuillan aloitin matkaseuran kanssa tanssimisen ja tutustuen lattiaan. Muutamissa paikoissa oli liukasta eteenkin pilarien juurella mutta aika nopeaa se tasaantu ja sopi hyvin minun kengille. Kivasti oli myös hakuvuorot jaettu ja vaikka minulla ei ollut paljon tuttuja paikalla niin tulihan joku minuakin hakemaan naistenvuorolla. Tai oikeastaan tuntemattomat hakivat enemmän kuin tutut. Kiitos kaikille jotka uskalsivat hakea. On tosi mukavaa tanssia itseään taidokkaampien kanssa. Omalla hakuvuorolla yritin vastahakuja mutta en kaikkia edes löytänyt ehkä osa lähti karkuun. Mene ja tiedä. Niin ja sainhan järjestyksessä elämäni kolmannet rukkaset ja vieläpä yllättävältä taholta. No kyllähän minä siitä toivun. Edellisellä kerralla meni noin vuosi. Mukavia yksityiskohtia oli siellä täällä. Jonnekin 724 km Oli todella mukava ja upea ilta. Kyllä kannatti ajaa 350 km suunta että sai kokea näin mukavan ja yllättävän tanssi-illan. Lämmin kiitos matkaseuralle :) Lähdetään toistekki !

Kirjoittajan avainsanat: Valtatie 2

TanssipalvelinYleisönosastoKeskustelu