TanssipalvelinYleisönosastoKeskustelu
Tango kisat ym. (Risper 2003-05-19 23:12)

Älkääs nyt, tarinallahan oli onnellinen loppu

Kellohelma
2003-05-25 17:14

Ei minulla tänä päivänä ole hätää, olen oppinut pelisäännöt. Ja onneksi en ole riippuvainen niistä oman kylän nirsoista ja tärkeilevistä machoista, Suomi on täynnä ihania kesälavoja ja mikä sen mukavampaa kuin cruisailu valoisassa kesäyössä.

Jos ei ole helppoa harrastuksen aloittaminen naisilla niin luulen että vielä vaikeampaa se on miehillä ja siksi niitä miehiä siellä lavalla on vähemmän. Naisen osa tanssissa on kuitenkin niin paljon helpompi ja niinkuin täällä palstallakin on kuultu niin tytöt saattavat mennä lavalle suunnilleen täysin tanssitaidottomana ja luottaa siihen että miehet opettavat. Kyllä tätä opettamista tapahtuu, pari viikkoa sitten eräs partiopoika opetti minulle soft-tangoa, josta olin vain kuullut aikaisemmin.

Mutta onnistuuko tämä sama mieheltä, siis että menee lavalle tanssitaidottomana, hakee tanssiin suosituimpia tyttöjä ja odottaa, että tytöt opettavat. Onko kukaan kuullut että tämmöistä olisi tapahtunut ja että se olisi onnistunut? Miehiltä odotetaan valmista tanssitaitoa ja naiset osaavat olla tosi hirviöitä alottelevia ja osaamattomia miehiä kohtaan.

Kiitoksia Siskot postista! Sinne vain lavalle mukaan. Aina se kotona istumisen voittaa. Ja vaikka ei saisi tanssia kuin yhden kappaleen illan aikana niin siitäkin saa paljon irti kun sitä seuraavaa tanssi-iltaa ootellessa muistelee.

Kirjoittajan avainsanat: Tanssitaidoton

TanssipalvelinYleisönosastoKeskustelu