TanssipalvelinYleisönosastoKeskustelu
Iitiässä hyvät tanssit :) (Dieda 2007-09-17 10:58)

Iitiässä hyvät tanssit :)

Dieda
2007-09-17 10:58

Olin nyt sitten toista kertaa Iitiässä tänä kesänä, vaikka reilut 2kk asuinkin 26km päässä... Jostain syystä tuli aina kesällä lähdettyä johonkin kauemmas.

Pitkään arvoin lähtemistä: kannattaako, onko siellä tanssittajia... yhdelle tanssitutulle laitoin viestinkin ja kysyin, tulisiko hän paikalle, jotta olisi ainakin yksi tanssittaja.

Yllätys oli suuri, kun 20.15 saavuin paikalle ja näin vaikka kuinka paljon hyviä tanssijoita. Ei kannattanutkaan lähteä merta edemmäs kalaan :) Hakijoita riitti eikä rivissä tarvinnut seisoa kovinkaan montaa kappaleparia. Vähän kyllä meinasi evästelyn puolelle lipsahtaa...

Aika monet taas valittivat liukkaasta lattiasta, mutta olin osannut varautua siihen ja laitoin tanssikenkien sijaan tennarityyppiset tasapohjaiset kengät. Pohjamateriaalia en tiedä, mutta hyvin piti alkuliukkauden jälkeen :)

Musiikista voisin sanoa sen verran, että lattareita olisi saanut tulla paljon enemmän. Yhdet cha cha:t tuli, mutta rumbaa enkä sambaa muista kuulleeni. Hitaita valssejakin olisi saanut olla enemmän (tulikohan niitäkään enempää kuin yhdet, jotka olivat kyllä aika nopeat).

Jotain odottamatonta tapahtui tuona iltana: tanssin ensimmäistä kertaa swing polkkaa! (pakotettuna) Ja se oli tosi kivaa, pysyin melkein koko ajan mukana. Että minua saa sitten jatkossa hakea swing polkalle, jos ei pienestä kompuroinnista välitä ;)

Kirjoittajan avainsanat: Iitiän lava

TanssipalvelinYleisönosastoKeskustelu