TanssipalvelinYleisönosastoKeskustelu
Ärsyttävä etukäiteisvaraus (Setzer 2007-08-20 15:20)

Mieluinen tanssittaja

Upcider
2007-08-27 13:38

"Tulkinta: kyseessä ehkä hieman huonon itsetunnon omaava ja/tai ujo daami, joka a) todellakin halusi tanssia kanssani," ainakin jos tanssittaja on pro-tanssija, mietin että riittääkö taitotasoni ja minkä verran mokailen. Etten vaan tuottais hirmuista pettymystä, kun kuitenkin haluaisin oppia hänenkin tasoisen tanssijan vietäväksi.

"b) daami ei ollut ilmeisesti omasta mielestään mitenkään rujo tai poissaoleva," viennin seuraaminen vie kaiken keskittymiskyvyn, ettei vaan enempää mokailisi. Ei pysty, eikä kykene enää seurustelemaan. Ja kun luonteeltani on vielä enemmän tarkkailija kuin flirttailija"

"c)ujoudesta johtuen ei ehkä puhellut eikä uskaltanut katsoa kertaakaan silmiin" ...etten vaan antaisi kehonkielelläni väärää signaalia kun "olen vain tanssimassa"-yksilö.

ja d) suli vähitellen, kun aloin kehua hänen taitojaan (kehuminen ei ollut vartavasten, vaan todellista daamin omista taidoista johtuvaa)." kukapa kauniita sanoja vois vastustaa ja jos saman viestin voi lukea myös silmistä (eikä siis pelkkää sanahelinää), hmm... jännitys katoaa...

Mie ainakin oon ollu ja oon jonkin verran vieläkin, siis jännittäjä-tyyppi, uusien tanssittajien kanssa. Sitten kun useammat tanssit on päässyt tanssimaan saman henkilön kanssa sitä alkaa uskaltaa antautua vietäväksi. Poikkeuksena sellaiset viejät jotka uskaltavat näissä sylitansseissa ottaa ihan oikeasti syliinsä vietäväksi. Miehän sulan siihen paikkaan ja oon sanaton... ja pelkästään nautin. Joiltakin oon nykyisin jo uskaltanu pyytää anteeksi sitä, että en kykene seurustelemaan tanssin aikana vaan seurustelu jää kappaleiden välille. Ja todellista opettelua on vaatinu kädenalitansseissa silmiin katsominen ainakaan cha-cha ja rumba ei enää oikein tunnu miltään jos ei katsekontaktia saa pariin syntymään.

Joten, miun kohalla, antakaa miehet armoa älkääkä ensimmäisen tanssin jälkeen hylätkö sinne takarivin seinäruusuksi. Kokeilkaa toisenkin kerran ja vaikka eri tanssilajilla... Ei ne oo naamapakit jos en teitä suoraan silmiin katsele rivissä seisoessa, mie en vaan tohi. Mutta lupaan opetella!

TanssipalvelinYleisönosastoKeskustelu