TanssipalvelinYleisönosastoKeskustelu
Ärsyttävä etukäiteisvaraus (Setzer 2007-08-20 15:20)

Mieluinen tanssittaja

Ranskalaisetkorot
2007-08-24 19:28

Kritoffer: "Olin hätävara kaikki tyynni"

Miksi harrastaa hätävaroja, jos ei kertakaikkiaan halua niitä ? Jos ei ehdi hakemaan Häntä ketä haluaa, niin miksi ei voi palata riviin takaisin ja ottaa uuden täsmähaun ? Tai sitten olla hakematta ketään, jos ei kertakaikkiaan ole kiinnostavaa kohdetta. Miksi kiusata kanssaihmisiä ?

Itse saatan palailla riviin kolmekin kertaa ensimmäisen ja toisen aallon aikana, kun miehet aina viedään nenäni edestä. Rivistä näkee miesrivin koko *komeudessaan* paremmin ja näin voi ottaa uuden täsmähaun ja haettava on varma haluttavuudestaan. Kaikkia miehiä ei ensimmäisen aallon aikana edes näe. Takana on usein ainakin minulle, heitä joita haluan.

Kristoffer: "Hän pääsi joen toiselle puolelle, minä vajosin kärsimyksen aaltoihin."

Me kaikki vajoamme joskus kärsimyksen aaltoihin. Se kuuluu elämään. Jos ei olisi kärsimystä ei olisi onneakaan. Ilman tunteita eläminen on sairasta. Tunteilleen ei voi mitään, vaikka kuinka haluaisi.

Saattaa olla että me tunteellisimmat ihmiset kuitenkin kärsimme enemmän, mutta varmaan osaamme myös nauttia pinistäkin onnenrippeistä, kuten onnistuneestä täsmähausta.

TanssipalvelinYleisönosastoKeskustelu