TanssipalvelinYleisönosastoKeskustelu
Ärsyttävä etukäiteisvaraus (Setzer 2007-08-20 15:20)

”En voi sille mitään!”

Apollo
2007-08-22 21:34

Koskettava tarina ja loistava vertaus tuosta elokuvasta! Valitettavasti ns. hätävarat ovat tosiaan arkipäivää. Minulle merkitsee yleensä paljon se, että katsooko tanssitettava silmiin kun haen hänet/luovutan pois. Tottakai jo tanssiessa huomaa, että millä mielellä leidi tanssii kanssani.

Kieltämättä on ärsyttävää, jos pari vain katselee kokonaan muualle tanssin aikana, tai muuten pyörii sylissä. Ainakin minun osalta voi sanoa, että minua paljon parempia tanssittajia löytyy kyllä jokaiseen lajiin. Mutta onneksi tulee aina uusia kappalepareja ja uusia tanssitettavia. Ei muuta kuin häntä pystyyn!

Itse olen huomannut, että joskus tuo sana kiitos, on jäänyt molemmin puolin pois, kun olen palauttanut tytön riviin. Joskus se kiittäminen jää pelkkään nyökkäisyyn ja ehkä hymyyn. Tanssien aikana kiitellään niin paljon, että koko sana on kärsinyt pahan inflaation. Aivan kuten armeijassa, jossa esimiehiä tulee aina herroitella. Kun sitä herra-sanaa käytetään joka tilanteessa, niin se tulee vain automaattisesti sen kummempia merkitsemättä.

Kirjoittajan avainsanat: kiitos

TanssipalvelinYleisönosastoKeskustelu