TanssipalvelinYleisönosastoKeskustelu
Ärsyttävä etukäiteisvaraus (Setzer 2007-08-20 15:20)

Naistenhaulla

"Reino"
2007-08-22 12:51

"""Kun on käynyt viitisentoista vuotta samoilla tanssipaikoilla, sinä aikana on jokunen tuttu tanssitettava kertynyt. Tästä molenminpuolisesta suhteestamme on minunkin pidettävä huolta elikä tanssittava heidän kanssaan, halusivat he sitä eli ei. Siinä ei yksinkertaisesti jää kovinkaan monta kappaleparia uusien tuttavuuksien löytämiselle.""

Minä luotan siihen, että tanssittajani ymmärtävät minua tanssittaessaan, että ovat mieluisia tanssittajia. Naistentunnilla haen niitä, keiden kanssa haluan tanssia ja jotka kiinni saan. Suuremmin panostan niihin, joiden kanssa en ole päässyt sinä iltana tanssimaan, kuin niihin, joiden kanssa olen! En ole huomannut kenenkään tanssittajani tästä tavastani herneitä nenäänsä ottaneen.
(Päivi 2007-08-21 20:50)

Niimpä, jos useampana tanssikertana minä haen daamia tanssimaan, mutta hän ei kerkiä minua hakea kertaakaan useamman tanssi-illan aikana, niin päättelen etten kuitenkaan ole niin "mieluisa tanssittaja" .
Tällöin jätän daamille mahdollisuuden panostaa niihin mieluisimpiin tanssittajiin, joita hän ei ole päässyt tanssittamaan.
Jos olen kuitenkin ollut mieluista tanssiseuraa, niin jonkin ajan kuluttua daami sitten tulee minua hakemaan ;)

TanssipalvelinYleisönosastoKeskustelu