TanssipalvelinYleisönosastoKeskustelu
Aatteleppa ite omalle kohalles! (Pia M 2007-06-07 13:23)

Ihmettelyä etiketistä, säännöistä, aloittelijoista, konkareista

Dancing Lady
2007-06-13 18:29

Muutama kommentti vielä:

Humppis: "oman taidon puutteellisuus otetaan toimissa huomioon ja sen mukaan mm. asetutaan sopiviin kohtiin

jokaisella tanssipaikalla on omat vauhtiratansa, missä pisimmälle ehtineet ja muuten tavallista taitavammat irroittelevat"

Juuri näitä edistyneemmille tai vähemmän edistyneille tarkoitettuja paikkoja tai vauhtiratoja en ole missään nähnyt määritellyn.

Amin antamista sivuista kumpaakaan en enää löytänyt.

Pia M : "Mistä tanssiporukasta puhut nyt? Miten tämä rasismi omalla kohdallasi on toteutunut tanssilavoilla, käytännössä? "

En puhunutkaan tanssiporukoista, vaan esim. rullaluistelu- ja lasketteluporukoista. Niissä molemmissa, missä liikun, ei esiinny ollenkaan mitään ikäkeskusteluita, ei käytännössä eikä nettisivuilla.

Muutenkaan tämä ikä- tai taitorasismi ei ole henkilökohtainen ongelmani, vaan kirjoitin niistä yleisistä asenteista tai kommenteista, joita täällä näkyy. En halua yksilöidä henkilöitä; jokainen tietää itse asenteensa. Ja jos nelikymppisen pitää pohtia, onko lavoille liian vanha, niin jossainhan mättää.
Samoin on myös päätellen niistä palautteista, joita sain.

Edelleenkin toivon myös tähän harrastukseen lisää ymmärrystä ja suvaitsevaisuutta. Olen itse nauttinut suuresti kaikista niistä opeista, joita itseäni edistyneemmät ja myös vanhemmat viejät ovat minulle harrastukseni alkuvaiheessa antaneet, ja joskus olen jopa saanut ilon opettaa parketilla joitain askeleita minua vähemmän tanssineille miehille - aina se on ollut hauskaa ja antanut iloa myös itselleni.

DL

TanssipalvelinYleisönosastoKeskustelu