TanssipalvelinYleisönosastoKeskustelu
Aatteleppa ite omalle kohalles! (Tuulikki 2007-06-07 12:16)

Riutanharjun liikennesäännöt

Charlieb
2007-06-10 18:25

Riutanharjun tanssilattialle on järjestäjä julkaissut em. etiketistä poikkeavat ohjeet.

Kävin hiljattain ensimmäisen kerran Riutanharjulla. Olin lukenut jo tältä palstalta, että siellä ovat voimassa erilaiset suositukset tanssilattian käytöstä kuin yleisesti muualla. Ja varmuuden vuoksi tutustuin sinne saavuttuani vielä seinällä olevaan ohjeistukseen. Vaan miten kävikään?

Kun tanssin sylintanssia, tuntui että aina olin tunkeutumassa jonkun paikallaan tanssivan kädenalittajaparin tontille. Ja kun itse tanssin paikallani (esim. fuskua tai chachata) niin olin aina etenevää tanssia tanssivien tiellä, riippumatta siitä, olinko orkesterikorokkeen edessä, pylväiden välissä tai jossakin nurkkauksessa. (Humppis mainitsi eräässä kirjoituksessaan, että orkesterikorokkeella yleensä voi tanssia muiden häiritsemättä. Ehkä se koskee häntä. Minut todennäköisesti järjestysmiehet olisivat häätäneet sieltäkin.)

Vaikka muuten kyseisellä kerralla olosuhteet olivatkin suotuisia hyvälle tanssikokemukselle, olivat Riutan liikennesäännöt minulle sen verran vaikeita, että jätän paikan suosiolla niille, jotka pystyvät tanssimisensa paremmin paikan vaatimuksiin sopeuttamaan.

TanssipalvelinYleisönosastoKeskustelu