TanssipalvelinYleisönosastoKeskustelu
Aatteleppa ite omalle kohalles! (Tuulikki 2007-06-07 10:36)

Vinkki vasta-alkajille

Mujeril
2007-06-10 17:51

Kun itse aloittelin tanssiharrastusta, oli hyvä että mukana oli joku seuralainen. Vaikka kyseinen henkilö ei ollut tietotaidoiltaan minua parempi, pelkkä henkinen tuki riitti. Niin pystyi kokemuksen jakamaan eikä ollut niin orpo olo uudessa ympäristössä.

Eräs seikka minkä olen kokenut erittäin hyväksi on se, etten ensimmäisenä rynnännyt isoille lavoille, vaan aloittelin pienillä sunnuntaitanssilavoilla. Siellä porukkaa oli niin vähän että varmasti pääsi tanssimaan. Kokemus karttui tämän myötä ja pian otinkin askeleen kohti suuria lavoja.

Sisäpiiriläisyys on ikävä asia, jonka toisen puolen sain itse kokea sen jälkeen kun lakkasin käymästä tanssikursseilla. Eivätpä enää sieltä tutut ihmiset minua lavoilla hakeneet..

Nyttemmin käydessäni keskimäärin kerran kuukaudessa pääsen kohtalaisesti tanssimaan kun nielen ylpeyteni ja ennakko-odotukseni ja tanssin kaikkien kanssa avoimin mielin. Aina ei tarvitse osata cha-cha-chaata tai buggaa, riittää että menee tahdissa.

Kannusta tytärtäsi lavoille, lähde mukaan äläkä tee siitä katastrofia omilla odotuksillasi. Äläkä vie häntä ensimmäisellä kertaa sellaiselle lavalle, joka on sisäpiirien kansoittama..

Kirjoittajan avainsanat: sisäpiiri

TanssipalvelinYleisönosastoKeskustelu