TanssipalvelinYleisönosastoKeskustelu
Aatteleppa ite omalle kohalles! (Pia M 2007-06-07 11:04)

Esmerks tervehtiminen

Dieda
2007-06-08 14:14

Pia M:Minua aikoinaan ahdisti tanssipaikalla juuri se, että kaikki tervehtivät toisiaan ja tuntuivat tuntevan toisensa, mutta minua uutena ei tervehtinyt kukaan, jolloin minusta tuntui että jäin ulkopuolelle.

Mulla on ihan samanlaisia kokemuksia.

Olen - tai pitääpä sittenkin sanoa olin, koska kehitystä on ollut havaittavissa - tosi huono tutustumaan ihmisiin ja varsinkin naisten rivissä juttelun aloittaminen oli hyvin vaikeaa. Joten toissa talvena tunsin itseni rivissä vieraaksi, vaikka kävin samassa tanssipaikassa lähes joka lauantai. Tunsin pienen piston aina, kun joku saapui paikalle ja heti oli monta muuta paikalla halaamassa ja sanomassa: "Olipas ihanaa, että tulit!" Ei mua koskaan kukaan noin toivottanut tervetulleeksi. Eikä moni naamatuttukaan moikannut, joten en itsekään usein uskaltanut moikata (kuulostaa tyhmältä, mutta olin vain niin kamalan ujo)

Jotenkin onnistuin sen talven kärvistelemään (tanssimaan pääsin kyllä joka ilta tosi hyvin). Oikeastaan vasta viime kesän lopulla ja varsinkin syksystä alkaen olen onnistunut voittamaan ujouteni naisten keskuudessa ja nyt myös minut toivotetaan joka paikassa halauksin tervetulleeksi.

Tervehdin nykyään myös naamatuttuja ja melko usein he moikkaavat takaisin.

Kirjoittajan avainsanat: Tervehtiminen

TanssipalvelinYleisönosastoKeskustelu