TanssipalvelinYleisönosastoKeskustelu
Aatteleppa ite omalle kohalles! (Pia M 2007-06-07 11:04)

Vastauksia

Karhunpennun hupiretki
2007-06-08 6:32

PiaM: "Minä kysyin: ...mitä pelättävää siinä on että tanssipaikalla on myös hyviä tanssijoita? Millä tavalla se uhkaa aloittelijaa? Miksi muiden paremmuus on meille niin lannistavaa?"

Pimu vastasi kysymyksiisi, siispä lainaus häneltä:

Pimu: "Kuulun itse valitettavasti ns. sisäpiiriporukkaan tahtomattani, ja nuo tuonsuuntaiset (Tuulikin toim.huom) kommentit pitävät todella paikkansa.

Tämän lisäksi ilmeet ja eleet, joita näihin lausumiin liittyy eivät voi jäädä huomaamatta muulta tanssiväeltä. Tämä on syy, miksi haluan sisäpiiristä eroon ... Lisäksi olen ollut useastikin autossa kuulemassa sitä arvostelujen ryöppyä sekä muiden tanssijoiden arvostelua paluumatkoilla kimppakyydeissä."

Pimun kuvaamien joidenkin "hyvien tanssijoiden" asenne jota tuo kimppakyytikotimatkaesimerkki hyvin kuvaa ei tosiaankaan voi olla heistä tanssipaikallakin näkymättä. Kaikki "hyvät" eivät valitettavasti tunnu ajattelevan aloittelijoista niin positiivisesti niinkuin sinä.

Tanssiuransa alussa oleva katsoo todennäköisesti tuollaista joustavan rennosti liikkuvaa konkaria kuin puolijumalaa. Jos tuosta puolijumalasta henkii ylimielisyyttä ja tympeyttä ystävällismielisen tai neutraalin ilmeen sijaan se sattuu varmaan piiskan lailla.

Sanot että pelko ja kehtaamattomuus ovat ihmisen omien korvien välissä . Tuosta lauseen osasta olen samaa mieltä kanssasi.

Jatkokommentistasi ettei niitä kukaan vasiten kenellekään aiheuta olen edellä kuvaamiini perusteluihin nojaten eri mieltä kanssasi. Kylläpä jotkut valitettavasti vaan kovasti yrittävät. Siinäpä asennepetrauksen työsarkaa joka kiteytyy hyvin Pimun loistavaan loppukommenttiin:

Jos kuuluu johonkin sisäpiiriporukkaan tai "luulee" kuuluvansa, niin senkin voi tehdä tyylikkäästi

-KpHr-

TanssipalvelinYleisönosastoKeskustelu