TanssipalvelinYleisönosastoKeskustelu
Aatteleppa ite omalle kohalles! (Tuulikki 2007-06-07 10:36)

Aatteleppa ite omalle kohalles!

Tuulikki
2007-06-07 12:16

Siksi en ihan ymmärrä, miksi sinusta oli niin onnekasta että tyttäresi ei lähtenyt sinun kanssasi tansseihin...

Sen takia, että hän olisi ollut yksin, eikä poikaystävänsä kanssa. Hieman arkana hän ei olisi uskaltautunut haettavaksi vähäisillä taidoillaan. Eli olisi joutunut yksin vain katselemaan.

Olemme sopineet, että he tulevat kanssamme joskus tansseihin. Silloin tilanne on parempi, kun mennään porukalla. Heillä on seuraa toisistaan (ja meistä)ja voivat välillä vaikka istua siiderillä (vaikka muuten en ole sen kannalla, että pitäisi ottaa rohkaisua).

No millaista se lavalla sitten ihan aikuisten oikeasti on? Minä en osaa nähdä kauheasti negatiivista siinä, että lavoilla on paljon hyviä tanssijoita ja että kädenalitansseja tanssitaan paljon.

Tarkoitin sitä, että usein ryysis on kauhea ja että tanssilajeja ja -tapoja on niin paljon. Eihän minunkaan mielestäni ole missään tapauksessa negatiivista suuri hyvien tanssijoiden määrä ja kädenalitanssijoiden määrä. Ihmettelen, ellet ole kuullut vähemmän tanssineilta niitä kommentteja, joita minä olen kuullut. Moni ei uskalla mennä juuri tämän vuoksi tanssimaan, kun toiset ovat niin hyviä. Tokihan nuoreni sen jo valmiiksi tietävät, että tasoeroja on, että joukossa on meitä monet kurssit ja kilpailut käyneitä.

Siitä huolimatta tiedän, että moni aloittelija pelkää tanssimaan menemistä, juuri sen takia, kun toiset ovat niin hyviä. Eikä sitä voi selittämisellä ja tiedolla estää.

TanssipalvelinYleisönosastoKeskustelu