TanssipalvelinYleisönosastoKeskustelu
Aatteleppa ite omalle kohalles! (Tuulikki 2007-06-07 10:36)

Aatteleppa ite omalle kohalles!

Pia M
2007-06-07 11:04

Pelkään, millainen kokemus se tulee heille olemaan. He eivät varmaan osaa ennalta kuvitella, millaista lavalla oikeasti on.

No millaista se lavalla sitten ihan aikuisten oikeasti on?

Eilen kyllä tansseihin lähtiessäni tyttären silmät kirkastuivat, että jospa hän lähtisi mukaan, mutta ei sitten (onneksi) lähtenytkään.

No jos kuvittelen omalle kohdalleni, niin minä kyllä olisin erittäin iloinen jos pääsisin oman lapseni lavakummiksi. Jos kerran on vaarana se, että oma lapsi saa lavatansseista kovan ja pelottavan kuvan, niin mielelläni juuri itse olisin opastamassa ja kertomassa hänelle mitä tapahtuu, missä ja miksi. Siksi en ihan ymmärrä, miksi sinusta oli niin onnekasta että tyttäresi ei lähtenyt sinun kanssasi tansseihin...

Yleisilmehän on se, että kaikki tanssivat niin hienosti ja kädenalitansseja tanssitaan paljon. Tätä kommenttia kuulee paljon, joten se ei ole minun keksimäni.

Minä en osaa nähdä kauheasti negatiivista siinä, että lavoilla on paljon hyviä tanssijoita ja että kädenalitansseja tanssitaan paljon.

Itse asiassa omille alkeisryhmilleni aina sanon, että menkää ihmeessä tutustumaan lavatansseihin, käyttäkää aikaa vaikka ihan katselemiseen koska niin monenlaisia erilaisia tanssijoita näkee, toiset on oikeasti tosi hyviä ja heitä on kiva katsella, ja sitten on ihan tavallisia tallaajia jotka sulassa sovussa mahtuvat mukaan. Yllättäen olen sitten omia alkeisiani lavoilla nähnytkin, enkä nyt muista että kukaan olisi kauhusta kalvennut kun olen kertonut että lavoilla on paljon hyviä tanssijoita...

TanssipalvelinYleisönosastoKeskustelu