TanssipalvelinYleisönosastoKeskustelu
Viikonlopun lähihoitajat vauhdissa (Pilke 2007-06-04 6:01)

Eka kerta Kolmiksella....

Aito
2007-06-04 13:03

Tämän kesän ensimmäinen kerta Kolmilammilla. Voi että olin odottanut sitä ihanaa tunnelmaa minkä vain sillä lavalla pystyn saavuttamaan. Kolmis on mulle aina ollut se "koti" jos tanssilavoista puhutaan, mutta vielä eilen en päässyt kokemaan kunnolla sitä ihanaa tunnetta kun seisoo siellä rivissä, takarivissä nimenomaan, ja sieltä sitten tullaan kiitettävästi hakemaan. Sillä riviin en uskaltautunut vieläkään. Istuin kyllä siellä oven vieressä lähes hakurivissä, varsinkin alkuillasta ja sieltähän pääsikin yllättävän hyvin tanssimaan. Savolainen tiesi paikkani hyvin, joten sieltä oli oman kullan hyvä hakea naistansa fiilistelemään hitaita kun istuskelin siellä minun ihanan Tampereen Rakkaani vieressä. Kyllä se on kummallista miten ihanaa ystävyys voikaan olla. Silloin kun on kultainen ystävä vierellä, ei silloin muiden tanssimisen katsominenkaan tunnu läheskään yhtä pahalta, ei ainakaan eilen. Kiitos siis "Rakkaalle" eilisillasta, ihanaa kun olit paikalla! Kanssasi on ehdottomasti kivointa nenitellä ;DDD

Mutu lunasti lupauksensa ja lunastikin oikein kunnolla. Nimittäin kaksi kertaa hän haki minua polvistuen kauniisti eteeni ja pyytäen minua kanssaan tanssiin. Ai että, ihanaa. Mutun ja Savolaisen lisäksi minua uskaltautui hakemaan vain yksi mies. Ensimmäisellä kappaleella mies arkaili selvästi kanssani. Jännitti, pelkäsi raukka että minä menen rikki jos liian kovasti tanssittaa. Mutta kun sain sanaisen arkkuni auki ja sain sanottua ettei minua tarvitse jännittää, meni sitten loppuillan kappaleet jo vanhaan tuttuun malliin. Nyt minä tiedän, mitä olen 6viikkoa kaivannut ja mitä tanssiessa voi saavuttaa. Suurkiitos tansseista ja seurasta kahviossa, vieläkin tärisyttää kun muistelen joitain kappaleita. Pakko on tänne hehkuttaa, kun Savolainen alkaa kohta jo nähdä punaista kun aina vaan samasta tanssiystävästä mä jaksan hehkuttaa, kerta toisensa jälkeen ;) No ei vaiskaan, vitsi vitsinä. Ei Savolainen ole mustasukkaista tyyppiä, ei ole mitään tarvetta. Ja kotona sain kyllä positiivista kiitosta siitä, että vaikken itse pystynyt tanssimaan niitä nopeimpia ja piti paljon istuksia esim kahviossa, annoin kuitenkin Savolaisen tanssia muiden kanssa. Tottakai ja tietysti, hänen hyvähän on minunkin hyvä :)))) Sitäpaitsi mä olen niin helposti "lahjottavissa" että kun Savolainen kuiskaa korvaani muutaman hellän sanan, niin niillä sanoilla lunastaa jo itselleen monta tanssia muiden naisten kanssa ;))))))

Olen ollut tähän asti todella "suuri" Markku Aro fani, vaan eilen mieleni melkein hiiltyi, lähdes mustaksi kärventyi, kun niin paljon tuli sellaista nopeaa musiikkia. Siis hyvähän se on että vaihtelua on, mutta jos esim naistentunnilla tulee 2 kertaa sellaista koko tunnin aikana mitä pystyin minäkin hitaammin menemään niin se on minusta aika vähän. Pakkoko niitä polkkia ja jenkkoja ja monia humppia on tunkea sinne naistentunnille. En ymmärrä, mutta ei minun tarvitsekaan, kiukku ja pettymys naistentunnin pyllylleen menosta on jo laantunut. Ja ehkä minua harmittaa liiaksi se, että nuo kirotut polkat tulivat sotkemaan minun hyvän yrityksen saada tanssia yhden ihQun tanssijan kanssa. Kävi nimittäin niin että Aito seisoksi kahvion laidalla katsellen kun ihmiset tanssivat nopeaa rokkia tai jotain, en muista tarkalleen mitä lajia, kuitenkin liian nopeaa minulle että olisin voinut hakea ketään. No kun toista kappaletta oli jäljellä 30sekuntia, käveli ohitseni tuo ihana mies ja tarttui käteeni ja vei parketille. Naistenhaulla siis tuollainen haku, vau. No minä tietysti onneni huipulla että nyt varmasti tulee jotain lällyä kun kerran tuli näin nopeaa ja sain kysytyksi mieheltä että nyt varmasti voidaan jatkaa, jos vain tulee riittävän hidasta. No tuli polkat. Voi juudas, että mua kismitti. No mies kiikutti mut takaisin lähtöpisteeseen ja jotenkin siinä metelissä en kuullut kunnolla ja luulin miehen sanoneen että tulee takaisin polkkien jälkeen niin tanssitaan. Toiveajattelua luulisin, koska sitten kun polkat loppui ja ihanat slovarit lähti soimaan, ei miestä näkynyt missään. No minä seistä nökötin siinä kahvion reunalla ja en voinut hakea ketään muutakaan koska minusta se jos jokin olisi ollut epäkohteliasta, luulinhan että tuo mies tulee luokseni, varsinkin kun tuli niin hidasta. No sitten kun ketään ei enää ollut hakurivissäkään, näin miehen istuvan jonkun naisen kanssa terassilla, kaikessa rauhassa. Kyllä kuulkaa ei ollut itku kaukana. Ajattelin että mihin mä pääni pistän, ettei kukaan näe että kohta valuu kyyneleet ja kovaa. No onneksi Puujalka sattui siihen luokseni ja pyysi minua katsomaan jälkikasvuaan rantaan, jos hän ja Kastanja menisivät tanssimaan. No tottakai mä lähdin, vaikka sitten vasta muistin että en saisi kantaa mitään. No onneksi Puujalka junior oli niin kiltisti ettei juossut edes järveen eikä tarvinnut napata kiinni viime hetkellä. Käpyjä viskomalla meni nuo kappaleet nopeasti ;) Eikä poitsu alkanut edes huutaa kun isä ja äiti lähtivät pois näköpiiristä. Hieno mies!!!!!!

Naistentunnin jälkeen olo oli melko naatti. Jotenkin harmitti tuo naistentunnin tanssimattomuus pirusti. Onneksi pääsin vielä noihin ihaniin tanssisyleihin uudelleen joten kotiin lähdettiin jokseenkin hyvillä fiiliksillä. Tosin muutaman ystävän murheet painoi mielessä koko yön, joten unet oli jokseenkin sekavia. Elämä on välillä rankkaa, itse kullakin, mutta tuulta päin on vain joskus puskettava, ei auta kuunnella mitään juoruja eikä puheita, vain omaa sisintä, omaa sydäntä. Sillä oman sydämen ääni on se paras neuvonantaja.

Viikon päästä olis mahis lähteä uudelleen Kolmikselle, mutta ilman Savolaista. Voi olla etten uskalla, sillä mitäs sitten teen kun Savolainen ei olekaan pelastamassa mua hakurivistä jos kukaan ei uskalla hakea, kun pelkäävät että menen rikki. En minä mene, en ainakaan niin helposti kuin luulette :)

Yksi hauska huulipuna-pussaus-juttukin sattui eilen näköpiiriin, mutta lupasimme Savolaisen kanssa olla asiasta hiljaa. Tietysti jos tarpeeksi meille maksetaan, niin voidaan kyllä kertoa ketkä olivat tällä kertaa kyseessä ;D

TanssipalvelinYleisönosastoKeskustelu