TanssipalvelinYleisönosastoKeskustelu
Riutta, ja positiivisuutta! (Pia M 2007-06-04 12:26)

Riutta, ja positiivisuutta!

Pia M
2007-06-04 12:26

Kaiken säilän heiluttelun keskellä itselleni harvinainen herkku, eli tanssipaikkaraportti...

Kävin nimittäin Riutalla lauantaina, Herra tietää milloin viimeksi olen ollut tanssimassa ns. "vapaalla" joten olo oli vähintäänkin outo. Lisäoutoutta toi, kun meikäläistä harvoin nähdään "irtonaisena" missään, ja lienee ulkonäkökin muuttunut niin ettei meinanneet muutamat tutut tunnistaa ollenkaan. Eli ikäänkuin puolivieraana menin paikalle.

Osan tanssikansaa oli syönyt Jenkkapirtti Finkkuineen, osa saattoi Mäntsälässäkin olla, ja monilla oli lakkiais- ja valmistujaisjuhlaa. Lopputulos on mukavan väljä lattia, en ole koskaan tungostansseista tykännyt, nyt mahtui kiitettävästi.

Vaikken mikään paikan vakionaama olekaan, pääsin tanssimaan aivan riittävästi. Tosin tututhan ne pääosin hakivat, ynnä sellaiset jotka sain pyydystettyä naistehaulla. Pari uuttakin tuttavuutta hakijoissa toki oli. Kiitos vaan kaikille jotka itsensä tästä tunnistaa :-) ja sorry etten hakenut naistenvuoroilla takaisin, hei, mä en LÖYTÄNYT teitä, mihin miehet katoaa naistentunnilla häh? (No toisten naisten kanssa tanssimaan, mie olin hidas, myönnetään... pah ;-)

Se, minkä laitoin merkille (ei liene uutinen), on, että swing- ja lattaritansseille ei löydy hakijoita jos ei ole tuttuja. Kovasti mielelläni olisin parit hybridi-boogie-jivettelyt ja cha-chat mennyt, mutta tässä kyllä sisäpiiri pyörähti koko lailla sukkelasti. Erittäin lämmin kiitos niille rohkeille jotka loppuillasta uskalsivat minua, uutta naamaa, noillakin lajeilla kokeilla.

Viimeinen kädenalitus (ja kukaties rimanalituskin - puhun siis nyt itsestäni, partnerissa ei ollut valittamista) oli todella reipastahtinen ja se tuli mentyä suurinpiirtein tasajalkahyppyä, sen verran hyvä fiilis oli. Tuon jälkeen seuranneet intensiiviset slovarit oli piste iin päälle, pohkeet tutisten poistuin suosiolla kotiin...

Kokonaisuudessaan POSITIIVINEN ilta, oikeasti, tanssittajia oli iloisista aloittelijoista wanhoihin partoihin saakka eikä kertaakaan harmittanut, tai no, silloin kyllä hiukan harmitti kun muut rokkasi niin että lattia pomppi ja mie siis en rokannut. No ehkä ensi kerralla sitten. Tapaamisiin, toivoo hirmuinen Ämmä ;-)

TanssipalvelinYleisönosastoKeskustelu