TanssipalvelinYleisönosastoKeskustelu
Kadonneen oikean käden metsästystä Riutanharjulla (Kristoffer 2007-05-20 13:39)

Tuoksuvat tuomien, valkoiset kukkaset...

Kristoffer
2007-05-22 17:05

Nadi: ”No tuosta puristuksen kaipuusta en menisi takuuseen.. just torstaina Satulinnan tanssipäivillä meinasi oma kämmen käydä, kun yksi partneri tyynesti asetti kännynsä molemmin puolin mun rusinoita. Kuulemma "tähän käskettiin, harjoitusote.. etkö sä kuunnellut?". En kait sitten ollut kuunnellut.. tai sitten kaverilla oli anatomia hiukka hakusessa ja kyljet ja tissit sekaisin :( Mutta ei siis tuntunut kivalta!!!!! :(:( Sinäkös se olit??? :D ”

Valitettavasti Luoja ei ole suonut minulle sitä valtaisaa charmia, jota jo edesmenneessä Humbrey Bogartmaisessa (muistanette elokuvan Casablanca) isässäni oli luontaisesti, mutta hänen herrasmiesmäisyytensä, joka ei riipu geeniperimästä, oli likeisen esimerkin ansiosta opittavissa, joten vastaus kysymykseen olinko minä poimimassa rusinoita pullasta lienee pääteltävissä tästä virkkeestä.

Nadi: ”Valittaen totean, että musta ja valkoinen ovat kesän "in" -värit.”

Varsinkin näin ennen mätäkuun aikaa kesän kauneimmilla hetkillä, jolloin norjanangervot loihtivat oksilleen suuhun houkuttelevaa kermavaahtoaan, tuomet tuoksuvat kilpaa syreeneiden kanssa ja tartuttavat päihdyttävää lumoaan pikkulintujen värikkäille höyhenasusteille, kainosti toivon vain, että luonnon ihastuttavat värit edes hetkeksi sulautuvat naisten (miksei miestenkin) tanssiasusteisiin tuoden korostaen mukanaan ei pelkästään kantajansa kauneutta, vaan myös hänen olemuksensa herkimpiä puolia.

Post scriptum: Lienee häilyvä se raja, milloin puhutaan tunikasta, milloin mekosta eli milloin tunika on jo mekko tai päinvastoin, kas kun määrittelin näkemieni tunikoiden ulottuvan puolireiteen. Ehkä tunikan pituuden alaraja kulkee yksineljäsosa- tai yksikolmasosa-reiden kohdalla ylhäältä päin tarkasteltuna, mene ja tiedä!

TanssipalvelinYleisönosastoKeskustelu