TanssipalvelinYleisönosastoKeskustelu
Riutanharjulla (KatriinaS 2007-05-20 15:12)

Riutanharjulla

KatriinaS
2007-05-20 15:12

Enpä odottanut eilisen suhteen mitään kummempaa Riutalle mennessäni. En tohtinut, kun taas oli täysin tuntematon paikka edessä ja koko joukko täysin outoja tanssijoita.

Riutanharju on kaunis lava, ulkonäköön on selvästi panostettu ja hyvä niin. Vain pylväiden paljous mietitytti, mutta suht vähän nuo tanssin aikana pomppivat silmille. :)

Uuden naaman ongelma tuntui tanssien aluksi olevan häviävän pieni, mutta taisin kiljaista liian aikaisin riemusta. Ensimmäisen naistenhaun jälkeen, homma meni tyhjäkäynnille; yhä useammin myös huomasin olevani jossakin naispaljouden keskellä ja pituudella kun minua ei ole pilattu, seuraus oli odotettu. Otin käyttöön suunnitelman B; eli aloin pitää huolen siitä, että olin eturivissä ja jos ei ihan siinä, niin ainakin mukana "seuraavassa aallossa". Plääh. Ei vaikutusta asiaan. Suunnitelma C: naistenhaulla takomaan omaa onnea. Sikäli kun kerkesin. Vuoron lopussa onnistumisprosentti alkoi kohota ja kun miesten vuoro oli taas bongata tanssipari lattialle, ketsuppipulloilmiö oli valmis. Ja minä tyytyväinen. :)

Musiikki oli loistavaa ja mikä oli tanssiessa kun kaksi huippuorkesteria oli soittamassa. Syke ja bugg on pettämätön yhdistelmä, he soittavat ne eri tavalla kuin muut orkesterit. Tai siltä minusta ainakin tuntuu, ja mie tykkään siitä tavasta kuin hullu puurosta. "Lämmin, hellä pehmoinen" ja "Luovu mä en" - ovat minusta parhaat buggit, jotka ilmoille on koskaan soitettu. :) Mutta ei loppupuolella ohjelmistossa olleet "Tarja" ja "Ollaan lähekkäin" nekään ensiksi mainituille häviä. :) Eipä silti, oli musiikkilaji mikä tahansa Syke soittaa HYVIN.

Kiitokset myös erikseen Tarja Lunnakselle ja Rossolle.

Ilta oli lopulta roimasti plussan puolella vaikka välillä nyt homma vähän paikallaan tuntui jauhavankin. Ja ei kaikki kasvot nyt ihan uppo-outoja olleet. Joitakin tunnistin edellisen illan tansseista, mutta erään nikin ilmestyminen ilahdutti erityisesti, vaikkei sitten tanssittukaan kuin kertaalleen. Mukavaa nähdä ihmisiä kotopuolesta tai ainakin sieltä ilmansuunnasta päin olevia. :)

Rosson soittaessa viimeisiä kappaleita, lähdin verryttelemään väsyneitä jalkoja ja selkää. Astuessani ulos lavalta, olin ihmeissäni siitä kuinka lämmin yö oikein oli. Ainakin vartin tarkenin palelematta ihmetellä ja istua penkillä. Vai liekö johtunut juttuseurastani, kun en huomannut viileää tuulenvärettä vasta kuin astelessani pikkuhiljaa kohti parkkipaikkaa ;)

TanssipalvelinYleisönosastoKeskustelu