TanssipalvelinYleisönosastoKeskustelu
Mielenvirkistystä Kaarihovilla (Delight 2007-05-13 16:22)

Mielenvirkistystä Kaarihovilla

Breikki
2007-05-16 15:51

Koko viikon arvottiin että lähetäänkö Kaarihoville? ! Mutta sitten ihana ystävä tarjosi yösijaa ettei kotia asti tarvinnut yöllä ajaa ja eiku menoksi! Ja kun ystävän luokse päästiin oli hän lämmittänyt saunan meille ja ilmoitti että lisää tanssitettavia olisi tulossa mukaan. Hyvinhän matka alkoi kun minä sain seurakseni kolme upeeta daamia ajattelin heti että siitä voisi olla hyötyä naistenhakuvuorolla. Perille päästyämme seisoin aluksi ovella ja katselin ympärilleni kuin helmipöllö. Olipahan upeita naisia rivissä osa tuttuja osa vain kasvotuttuja mutta mukavalta näytti. Pinssiläisiä taisi olla aika paljon mutta kun ei kukaan niitä minulle esitellyt :( enkä pinssejä siinä kiireessä ehtinyt bongata muita kuin vanhat tutut Leila, Tellu ja :) hikinen MJH, Saru niin ja tietenkin hymyhuulen eli Delight ja taisipa muuten olla myös tämä upea blondi EnvyMe joka osui vahingossa sitten kohdalle vaikka kaksi kertaa aikaisemmin yritin hakea mutta olin liian hidas. Onneksi kohtalo puuttui peliin ja osuit vähän niinkuin vahingossa eteeni :) No naistenhakuvuorolla odotin kyllä sitten matkaseuralta hakuja mutta toisin kävi. Eipä niitä paljon näkynyt :( mutta onneksi oli vielä miesten vuoro hakea. Tanssittua tuli aika paljon mutta kylmä oli silti.

Kiitos kaikille ihanille daameille joita sain tanssittaa ja erityisesti myös niille jotka naistenhaulla hakivat niin ja tietenkin matkaseuralle myös!!!!

Tosi mukava ilta oli ! Tulemme uudestaan kunhan ilmat lämpenee !

Kirjoittajan avainsanat: Kaarihovi

TanssipalvelinYleisönosastoKeskustelu