TanssipalvelinYleisönosastoKeskustelu
Kaarihovilla... (Eli 2007-05-13 17:11)

Kaarihovilla...12.5.

Leila Mäenpää
2007-05-13 22:07

Hepskukkuu! Siellähän on ihan uusia (ainakin minulle) palstalaisia ollut enemmänkin. Olisitte nyt ilmaisseet ittenne.... No seuraavalla tapaamiskerralla sitten, eiks jeh !

Lauantaiaamu alkoi mukavasti, kun Humutyttö keskisestä Suomesta laittoi viestiä, että olisi tulossa bongaamaan Kaarihovia samana iltana. Kun näin "vanhana kämppäkaverina" (oltiin syksyn tapaamisessa silloin Hietasaaressa) olin luvannut majoitusta, jos joskus näille kulmille eksyy, niin nyt oli sen lupauksen lunastuksen aika. Humutyttö saapuikin aurinkoisena ja hymyilevänä aikaisin iltapäivällä ja ruokailun, lepäilyn ym. jälkeen valmistautumisen lavalle alkoi. Ilmettä silmään ja menoksi. Matkalta noukittin Saru kyytiin ja joukko oli kasassa, osa kyytiläisistä tulikin sitten lopuksi omilla kyydeillänsä. Tapani mukaan olin varustautunut alkukesän kolealle lavalle kolmella kerroksella vaatetta, mutta jo heti ensimmäisten dubbel-bugien jälkeen sai vähentää yhden kerroksen. Kiitos vain Vinkelikselle dubbelista, tämän seurauksena päästiin sitten paikallislehden haastatteluun, oli ollut sen verran lystin näköistä touhua toimittajan mielestä.

Edellislauantain Finkkutanssien kokeneena Kukonhiekassa pidin lavalla olevaa tanssitilaa ihan ruhtinaallisena, mutta kieltämättä enemmänhän siellä naisia oli. No, minulle ei ainakaan ollut merkitystä, tanssia sai lähestulkoon jokaisen pelin. Itse oli otettava välillä aikalisä ja käydä tankkaamassa sekä pitämässä ns.huoltotauko.....

Oli todella mukava ilta kaikenkaikkiaan ja puhetta paluumatkalla riitti,lattian alkuillan liukkaudesta, tanssituttujen määrästä, Finkkujen ja Sykkeen hyvästä musiikista ja illan bongauksista. Ei ehtinyt väsy tulla kuskillakaan silmään.

Kiitos kaikille tanssittajille, MJH:lle ihanista cha-choista, OmiA:lle kivoista fuskuista, Vinkelikselle vinkelöinneistä, Jussille hauskoista humpista ja kaikille teille muille, jotka teette ilta illan jälkeen elämästäni juhlaa. On kuulkaa elämän ehtoossa muistelemista, tai eihän sitä koskaan tiedä, vaikka tämä tanssiminen loppuu syystä tai toisesta jo ennen lopullista "ehtoota". Nytkin hirvi osui tielle menomatkalla, mutta päättikin sitten kääntyä takaisin tulosuuntaansa, joten lähempään kosketukseen ei onneksi jouduttu. Näitä voi sattua pahoinkin seurauksin, mutta nautitaan elämästä tässä ja nyt, eikö niin?!?

TanssipalvelinYleisönosastoKeskustelu