TanssipalvelinYleisönosastoKeskustelu
Äijät hei ! (Vinkelis 2007-05-01 7:56)

Äijät hei !

Jarata
2007-05-04 13:35

Täyttä asiaa. Sanonpa minäkin muutaman mielipiteen tähän.

Jotkut miehet ajattelevat, että pienikokoisena minua on helppo taivuttaa. He eivät kuitenkaan tajua sitä, etten ole kastemato. En siis VOI taipua ihan joka suuntaan ja miten päin vain.

Viime kesänä täysin uusi tanssittajatuttavuus muistaakseni ihan ensimmäisen tanssimamme kappaleen jälkeen taivutti minua. Tiesin hänen aikovan tehdä niin, koska hän otti isomman haara-asennon ja laittoi molemmat kätensä TUKEVASTI selkäni taakse. Itse pidin kiinni ainoastaan vasemmalla kädelläni miehen käsivarresta, koska mies oli päästänyt irti oikeasta kädestäni, enkä löytänyt sille sitten enää luontevaa paikkaa, joten annoin sen roikkua vapaana. :) Mies taivutti hitaasti, eikä tehnyt sellaisia pikataivutuksia, joissa on vähällä ettei selkä napsahda. Pääni koski lattiaa, mutta sitten minua jo nostettiinkin nätisti ylös. Vieressämme tanssittomana ollut mies huikkasi: "Se oli hieno!" Tuli niiin hyvä mieli. :) Ja kyseisen taivutuksen jälkeen aloitimme keskustelun taivutuksista, mies lähinnä halusi tietää mitä mieltä minä niistä olen ja millainen taivutus on mukavin.

Olen myös kohdannut sellaisia taivuttelijoita, jotka haluavat taivuttaa vain, koska heillä on kevyt taivutettava ja he sattuivat parkkeeraamaan juuri naistenrivin eteen. Saavat näyttää kuinka "hienosti" osaavat. Taivutus onkin sitten ihan jotain muuta kuin taivutettavan selälle tai jaloille miellyttävää. Ensinnäkään en saa omaa jalkaani itseni alle niin, että voisin luottaa painoni sen päälle. Siinä vaiheessa pistän taivuttajalle hanttiin, mutta hän on päättänyt taivuttaa eikä huomaa taivuttajansa elehdintää. Siinä vaiheessa nappaan suunnilleen kynsin ja hampain kiinni miehen käsivarsista ja toivon että miehen tasapaino ei petä, muuten olemme molemmat rähmällämme lattialla - minä alla. Ja sitten mies runnoo minut väkisin lattiaan, selkäni tuntuu sellaiselta sillalta, joka "katkeaa" keskeltä päästämään laivoja alitseen. Ja sitten kuuluu KOPS ja päälaellani on kuhmuinen mustelma seuraavan viikon. Yrittäkää siinä sitten näyttää joltain muulta kuin ruttunaamaiselta rusinalta.

Siis, jos välttämättä haluat taivuttaa, niin varmistu ensin siitä, että osaat. Naiset eivät tosiaankaan yleensä ole niitä kastematoja. Eikä pieniä välttämättä edes ole halpompi taivuttaa kuin isompia. Minä ainakin haluan säilyttää kaikki raajani ja selkärankani ehjänä, jotta kykenen tanssimaan vielä seuraavanakin kesänä. Kiitos.

Kirjoittajan avainsanat: tanssijat

TanssipalvelinYleisönosastoKeskustelu