TanssipalvelinYleisönosastoKeskustelu
Äijät hei ! (Vinkelis 2007-05-01 7:56)

Äijät hei !

Aito
2007-05-01 12:02

"Daameille ohjeeksi se, että sanokaa ja ilmaiskaa jotenkin ja estäkää sellaiset temput joihin ette voi mennä tai siis joita yritetään väkisin vääntää. Teillä täydet oikeudet suojella omaa terveyttänne, vaikka kuinka tuntuu siltä, että ei voi tai halua loukata viejää. Kyse ei ole loukkaamisesta, vaan asian kertomisesta. Jos viejä siitä menee itseensä, niin se on ihan paikallaan."

Ei sitä ehdi siinä kun joku jo taivuttaa, mitään sanoa. Eikähän sitä nyt jokaiselle miehelle voi alkaa sanomaan, jos vaikka tanssii syliotteessa jotain nopeampaa kipaletta, että selkäni tai polveni ei kestä taivutusta. Varsinkin jos viejä on vieraampi.

Minulle on kaksi kertaa tanssiurani aikana käynyt niin että mies on väkisin taivuttanut. Ensimmäinen kerta kävi monta vuotta sitten, kun minulle erittäinkin tuttu mies otti kesken sylitanssin molemmilla käsillään kiinni vyötäröltä ja alaselästä ja taivutti VÄKISIN nopealla vauhdilla minut suoraan taaksepäin, siis selkä notkolle/kaarelle. Mies on erittäin isokokoinen ja vahva ja ennenkuin tajusin, olin jo taivutettuna. Lopputuloksena oli että selkäni on täysin sökö koko loppukesän (tämä tapahtui alkukesästä) ja pitkälle seuraavaan talveen.

Toinen runttaus tapahtui tässä taannoin, kerroinkin siitä jo kerran palstalla, kun mies cha-chata syliotteessa tanssiessamme yhtäkkiä taivutti minua normaaliin tapaan. Mies entuudestaan tuntematon, joten pistin hanttiin puolivälissä. Luulin, että mies tajusi minun jarruttamisesta että ei syvemmälle, niin eikös mies ottanut vauhtia takaisin päin ja sitten RUNTTASI minut lattiaan asti taivutukseen.

Vinkeliksellä oli hyvä kirjoitus, miesten pitäisi enemmän kysyä suoraan naiselta sopiiko taivutus, varsinkin jos on oudompi nainen kyseessä, siis entuudestaan ei tuttu. Eihän sitä naisena voi tietää kuka mies taivuttaa ja kuka ei. Ja sitäpaitsi kun se taivutus voi tulla juuri sellaisella kappaleella mihin taivutus "ei kuulu" tai ei ole tavallista.

Mutta halusin vain kirjoittaa naisena jota on väkisin runnottu taivutukseen, ettei siinä välttämättä tule mieleen sanoa miehelle ettei saa taivuttaa. Minunkin tapauksessa olin tanssinut tämän runttaajan kanssa monen vuoden ajan, mutta hän ei IKINÄ ennen ollut taivuttanut.

Sinulle tyttönen, jonka polvi on nyt sökö, toivon toipumista ja sitä ettet menetä luottamusta miehiin tanssiessa. Ei kaikki miehet taivuta, onneksi :)

TanssipalvelinYleisönosastoKeskustelu