TanssipalvelinYleisönosastoKeskustelu
Kesän avaus Riutalla (ViViAn 2007-04-29 17:17)

Kesän avaus Riutalla

ViViAn
2007-04-29 17:17

Minäkin Riutalle eksyin ihan ensimmäistä kertaa. Parkkipaikalle kaarrettiin ekojen valssien jo soidessa. Nopea silmäys vessan peilistä tuijottavaa kukkahiuksista neitoa ja sisälle ihmettelemään. Naistenrivissä sain heti halittaviksi -Jo:n ja Adalmiinan Helmen, flikat oli niin kesäisiä! Eipä siinä, itseänikin hiukan palellutti polvipituisissa housuissa, mutta eipä ainakaan tulisi kovin kuuma tanssiessa. Rivistä (tai siitä kaoottisesta massasta) minua haettiin ihan hyvin, suurin osa tuttuja kavaljeeroja, uusia hakijoita taisi olla laskujeni mukaan viitisen kappaletta. Oli ihana huomata että Riutalle oli eksynyt tanssituttavia niin laajalta alueelta, joten tanssimaan pääsy oli kyllä aikas varmaa! Kiitoksia sais jaella joka ilman suuntaan, mutta parhaiten mieleen jäi pari turkulaista tanssittajaa, hämeenlinnan mies vei mut pehmeästi Kissanainen-biisin saloihin (NAM!) ja Tampereeltakin oli paikalle saapunut pari ihanata kavaljeeria. Toinen heistä sellainen, jonka kanssa olen haaveillut päästä tanssimaan jo pitkän aikaa.. Ja eilen se tapahtui!!! Voi ku mie olin onnessani ja askeleet johtivat taas tanssitaivaaseen. Koko kehoni tulkitsi musiikkia ja biisien päätyttyä mua varmaan sai repiä alas jostain seitsämännestä taivaasta :) *huokaus* Illan parhaimmat tanssitut tanssit taisivat kuitenkin olla Oikeesti-biisi (melkein jo karkasin rivistä kun se alkoi soimaan) ja encorena soitettu Taas tässä kävi näin. Nämä sain fiilistellä hassun hauskassa seurassa :) Terkkui vaan tampereen suuntaan!

Tulipas sekavaa tekstiä! Mutta toivottavasti siitä selvisi että eilinen reissu oli kyllä niin mahtava! kyllä kannatti lähteä, kiitokset kuskille ja takapenkillä naljailleelle herralle :D

Palstalaisia, pinssiläisiä ja kaikenlaisia tuttuloisia oli paikalla pilvin pimein. Uusia bongauksia tuli muutama, Dragoakin oli kiva nähdä pitkästä aikaa (tsemppiä ens viikonloppuun!) ja Pete P:llekin esittäydyin ekaa kertaa virallisesti nimimerkilläni. Pete kirjaimellisesti raahasi mut tanssimaan!! :D Olipas kiva nähdä piiitkästä aikaa!

Tuhannesti kiitoksia kaikille paikalla oleille tutuille, varsinkin kavaljeeroille joiden kanssa sain tanssia!!! Olen varmasti ennenkin todennut että tansseihin on niin ihana lähteä kun tietää, että paikalla on näitä ihania tanssituttuja joiden kanssa saa höpötellä ja nauraa. Kiitos että olette olemassa! <3

Huomenna jatketaan hulinointia.. Satulinnassa.. naamioituneena ;)

TanssipalvelinYleisönosastoKeskustelu