TanssipalvelinYleisönosastoKeskustelu
Seksistä vouhotusta (Jerryjee 2007-04-17 8:54)

Varatun tansseissa käynnistä vielä...!

Varattu
2007-04-28 3:01

En malta olla vielä kirjoittamatta tästä tanssipiirejä kuohuttavasta aiheesta, joka näistä varatuista aina välillä ryöpsähtää. Aihe on kiintoisa ja varsin moniulotteinen.

Ensin kuitenkin "kikseistä":

Saan itse tanssillisia "kiksejä" jopa discoiluista, jos ollaan ns. samalla aaltopituudella ja meno maistuu. Lähellä tanssittavissa paritansseissa mukaan tulee ainakin minulle myös uusia "ulottuvuuksia" näin "kiksi"-mielessäkin!

Varatuista:

... kun sellainen olen itsekin ja täällä koneella vaan hyvän tanssi-illan tärvään oman kultani ollessa (toivottavasti) "vain tanssimassa"!

Minä koen varsin ikäväksi sellaisen aivan tarkoituksellisen toiminnan, että halveerataan oman parin tanssitaitoa ja karkoitetaan sillä ja muillakin tavoin yhteisen harrastuksen parista. Kun tähän "vain tanssimiseen" liittyy valheellisia kertomuksia kotona joistakin reissuista ja niiden kuvioista sekä kaverin kanssa ikimuistoisista tanssipartnereista hehkutusta, niin en voi kun katkerana ihmetellä kuinka jotkut viitsivät varattuni kanssa hakeutua syvempään ystävyyteen. Kuviossa on vahvaa mustasukkaisuutta, muttei ilman syytä. Tästä voi palata sen verran takaisin "kikseihin", että tässä on sitten kyse jo jostain muusta yhteydestä kuin tanssikikseistä ja selkeästi vieläpä hakeutumisesta sellaisiin tilanteisiin!!

Kirjoittajan avainsanat: varattu, kiksit, pettäminen, mustasukkaisuus

TanssipalvelinYleisönosastoKeskustelu