TanssipalvelinYleisönosastoKeskustelu
Paikat, joissa ei tarvitse omaa tanssiparia (Päivi 2007-04-24 23:20)

Paikat, joissa ei tarvitse omaa tanssiparia

Päivi
2007-04-24 23:20

Pakko avata "vastaketju" tuolle Jannen ketjulle! :)

Mihin paikkoihin uskallat lähteä ilman omaa tanssiparia?

Päivi 2007-04-24 23:25 =>

Aloitan:

Riutta
Kolmilammi
Pavi
Järvenpää
Satulinna
Ruusulinna
Kapakanmäki
Särkkä
Valasranta
Aura
Kerhola
Kisaranta
Hietasaari
Kyllikinranta
Kärsämäki
Pyhäsalmi

Trickster 2007-04-25 0:32 =>

Oma tanssiharrastukseni on alkanut ilman omaa tanssiparia, olen oppinut pitämään tanssimisesta sellaistenkin ihmisten kanssa joiden näkemys tanssista eroaa omistani ja uskallan lähteä ihan mihin paikkaan vaan ilman paria. On kuitenkin paikkoja, joihin en lähtisi oman tanssiparin kanssa.

Päivi 2007-04-25 0:48 =>

"Oma tanssiharrastukseni on alkanut ilman omaa tanssiparia, olen oppinut pitämään tanssimisesta sellaistenkin ihmisten kanssa joiden näkemys tanssista eroaa omistani ja uskallan lähteä ihan mihin paikkaan vaan ilman paria."

Eli kaikista paikoista löytyy haettavissa olevia?

Trickster 2007-04-25 1:04 =>

"Eli kaikista paikoista löytyy haettavissa olevia?"

Käytännöllisesti katsoen kaikista paikoista löytyy haettavissa olevia ja onhan sitä itsekin samalla haettavana. Tanssikursseillakin tottuu tanssimaan sellaisten ihmisten kanssa, jotka ovat tanssineet joko vähemmän tai enemmän kuin itse eikä minkäänlaista diskriminointia harrasteta. Ei se sen kummempaa ole.

Tuulispää 2007-04-25 16:49 =>

Riutta Kolmilammi Pavi Järvenpää Satulinna Ruusulinna Kapakanmäki

Nämä lähiseudun lavat ovat takuuvarmoja tanssiinpääsyn suhteen. Samoin Lapin Riemuliiterit ja Tunturihotellit, Vuokatin Naapurinvaara ja tarpeen tullen ilman seuralaista menen kyllä minne vaan pahimmassa tanssinpuutteessani...

Halukas hymy huulille ja haen sitten itse, jos miehet eivät uskalla hakea... ;0)

Jora 2007-04-25 17:48 =>

Satulinna
Kisaranta
Kerhola
Haikka
Rönni

Näihin olen uskaltanut lähteä yksin (muuta mahdollisuutta ei ole ollutkaan). Varsinkin Satulinnasta ja Kerholasta tulee mieleen iltoja, jolloin "oma" olisi pitänyt olla mukana. Erityisesti naistenvuorolla, vaikka miesten vuorolla tanssitiheys olisi ollut pienempi. Ehkä Rönni samaan jonoon, liian vähän kokemuksia kannanottoon.

Stefanus 2007-04-25 18:43 =>

Ne lavat ja muut tanssipaikat missä olen käynyt, niin jokaisessa on päässyt tanssimaan. Luetellaampa Iitiä, Metsälinna, Säänjärvi, Pistohiekka, Syvälahti...ja talvella tietenkin tämä meidän Karkialampi. Siis, hetkinen, kysymys kuuluikin, mihin paikkoihin uskallat lähteä ilman paria. Tähän vastaan, että ihan mihin vaan.

Manjaana 2007-04-25 21:04 =>

Suurinpiirtein kaikki paikat olen yksin käynyt, joissa olen käynyt. Pakko siis vastata notta kaikki paikat käy..

"Tanssimies" 2007-04-26 14:50 =>

Satulinna,Esakallio,Teeriharju,Ämyri,Uittamo,Hirvensuuli keskiviikkoisin,Pappistenlava

Nalleneiti 2007-04-26 16:00 =>

Kyllä tanssittajia tuntuu löytyvän mistä vaan. Sen sijaan välttelen paikkoja, joissa ei varmastikaan mahdu tanssimaan (esim. suosittu artisti + vappuaatto -yhdistelmä).

TanssipalvelinYleisönosastoKeskustelu