TanssipalvelinYleisönosastoKeskustelu
Kirjoituspyyntö: Onko tanssi tapa elää? (Kevytkenkäinen 2007-04-23 20:37)

Kirjoituspyynnöstäni

Kevytkenkäinen
2007-04-24 20:32

Hei! Kiitos mielenkiinnostasi tutkimustani kohtaan! Olen kieltenopettaja, joka on aina työn ohessa opiskellut jotakin. Helmikuussa Kuusamossa tarjoutui tilaisuus jatkaa kasvatustieteen opintoja Lapin yliopiston järjestämässä PIA-koulutuksessa kotipaikkakunnallani. Pääsin opiskelemaan ja nyt teen kasvatustieteen gradua professori Kaarina Määtän ohjauksessa. Tarjosin erilaisia aiheita tieto- ja viestintätekniikasta kieltenopetukseen, mutta mainitsin myös intohimostani tanssiin ja niin Kaarina Määttä ehdotti graduni aiheeksi paritanssiharrastusta ja sen merkitystä ihmisen hyvinvoinnille. Teoriatausta alkaa olla hyvällä mallilla ja mittarit hyväksyttiin pari viikkoa sitten, joten nyt Matti Jokisen luvalla kerään aineistoa graduuni tanssi.netin välityksellä. Olen myös postittanut kyselyn ja kirjoitelmapyynnön suoraan tanssiystävieni sähköpostiin ja jo jakanut muutaman manuaalisen versionkin kurssilla. Iloisesti yllättyneenä olen saanut vastaanottaa jo useita ihania kirjoitelmia tanssiharrastuksestamme. Sydämellinen kiitos kaikille Teille, jotka olette vastanneet minulle! Olen luvannut Matille, että hän saa linkittää valmiin tutkimukseni tanssi.netiin, josta se on luettavissa syksyllä.

TanssipalvelinYleisönosastoKeskustelu