TanssipalvelinYleisönosastoKeskustelu
Seksiä (Manjaana 2007-04-16 23:24)

Vouhotus, varatut ja Finkkutanssit

Nadi
2007-04-17 23:01

miksi jotkut daamit eivät enää viitsi niissä käydä, koska siellä ei tule haetuksi... Varattuudella on vahva korrelaatio

Ai niinkö? :O

Mulla on hiukka eri kokemus. Olen nimittäin ravannut tansseissa kymmenisen vuotta TÄYSIN vapaana ja pitänyt vuosikaudet illasta toiseen eri lavojen seiniä pystyssä! Saatillekin olisin usein mukavan miehen ottanut jos vaan olis joku kysellyt, mutta eipä ketään kiinnostanut!:( Finkkutanssit tietty on olleet just niitä pahimpia paikkoja!

Ts. kokemuksesta tiedän, ettei ole Finkkutansseissa vapaillekaan keski-ikäisille kysyntää ..tai sitten pitäis ehkä olla jotenkin erityisen kaunis ja hyvä tanssija. Tavalliset, vapaat, keski-ikäiset ei tunnu kelpaavan sitten millään kellekään! Eli kyllä se taitaa olla enempi se "nuoruus ja kauneus", joka sen hakemisen kanssa korreloi kuin "vapaus" - kun en mä nyt kuitenkaan mielestäni mikään ihan poikkeuksellisen rumakaan ole ja kumminkin kaikkia lajeja jotenkin räpellän!!? Eikä kukaan ole siviilisäätyä ikinä ees kysellyt!

Pitääkö olla SEKÄ vapaa ETTÄ nuori/nätti?? Vapaa yksinään ei näköjään ainakaan riitä! ..en tiedä riittääkö nuori/nätti, kun en ole sellaisena ikinä tansseissa ollut! Tietenkään jos ei ole kumpaakaan niin ei kai ole ees moraalista oikeutta käydä tansseissa :(:( Jos on varattu niin "tuhlaa miesten aikaa". Jos on ruma tai liian vanha niin ei kelpaa vaikka kuin ois vapaa.

Pitääkö mun nyt pukeutua Burkhaan ja istua pimeässä kotona?????!! ;)

HUOM!! Tämä ei taaskaan ole yleistys!!! Miehiä(kin) on moneen junaan ..kantsuu vaan pitää huolta, ettei myöhästy siitä viimeisestäkin...

TanssipalvelinYleisönosastoKeskustelu