TanssipalvelinYleisönosastoKeskustelu
Saatille? (Janne83 2007-04-12 16:08)

Vonkaaminen

Drago
2007-04-16 10:55

"Se, että naista vonkaa sänkyynsä ei millään muotoa tarkoita sitä, etteikö mies voisi olla naisesta myös kokonaisuutena kiinnostunut. Totta kai voi olla. Se ei vain ole päällimmäisenä mielessä juuri sillä hetkellä."

Todennäköisesti se vakavampi suhde myöskään ei miehen mieleen juolahda myöhemminkään, jollei se ollut alussakaan mielessä.

Huomattavaa lainauksessa ovat sanat: VOISI ja VOI. Todennäköisyyden mukaan juttu kumminkin menee siten kuin minä sitä jatkoin. Tämä lainaamani Jannen kirjoittama(?) kappale on vain yksi niistä kymmenistä selityksistä joilla mies voi puolustella sitä, että vaihtaa tyttöystävää kuin sukkiaan. Kysyttäessä mies voi aina vedota siihen, että hän olisi saattanut olla kiinnostunut vakavastikin, mutta sitten ei ollutkaan.. Jotkut oikeasti jopa uskottelevat itselleen näin.

Veikkaanpa, että tämän kokemuspohjaisen käsitykseni voi vahvistaa hyvin moni nainen. Naiset tekevät yleensä päinvastoin, he ovat kiinnostuneita miehestä muutenkin.. ja menevät sitten sänkyyn jos ovat kiinnostuneita muutenkin. Pääsääntöisesti siis näin.. tosin kyllä moni nainen ihan puhdasta seksiseuraakin hakee, en minä sitä kiellä, itsekin niin olen tehnyt... MUTTA.. Kokemukseni mukaan kumminkin naisilla tämä menee useimmiten niin, että ensin arvioidaan mies muilta ominaisuuksiltaan soveltuvaksi ja sitten kun seula on läpäisty, tulee vasta seksin vuoro. Naiset useimmiten haluavat seksiltä muutakin kuin fyysisyyttä. Harvemmin sitä tunnetta ja välittämistä on puolituntemattoman kanssa..

Janne katselee maailmaa kiltin ja herttaisen maalaispojan silmillä.. Minä jouduin riisumaan ruusunpunaiset lasit silmiltäni jo reilusti yli kymmenen vuotta sitten.

TanssipalvelinYleisönosastoKeskustelu