TanssipalvelinYleisönosastoKeskustelu
Saatille? (Janne83 2007-04-12 16:08)

Vonkaaminen

Drago
2007-04-15 15:38

Voi voi.. kyllä minä vaan olen sitä mieltä että vonkaaminen voi olla esineellistämistä ja saattaa olla myös halventamista ja alistamistakin. Vonkaaminen on ihan ok juttu silloin, kun kummallakin on samat pyrkimykset.. joko siis puhtaasti seksisuhteeseen tai sitten vakavampaan seurusteluun. Ikävä kyllä läheskään aina toiveet ja odotukset eivät kohtaa. Moni mies vonkaa naista vain sänkyynsä, useat jopa valheellisilla perusteilla, tahallisesti harhaan johtaen ja petkuttaen. Kyllä minusta silloin vonkaaminen on esineellistämistä, halventamista ja alistamistakin.

Arvostan rehellisyyttä tässäkin asiassa. Jos miestä siis ei kiinnosta kuin satunnainen seikkailu, se on paras tehdä tiettäväksi heti. Minä päätän sitten suostunko seikkailuun vai en. Jos mies taas uskottelee etsivänsä pysyvää parisuhdetta ja vakuuttelee rakkautta yms. mutta heti kun on saanut mitä tahtoo, häipyy seuraavan hameen helman perään, katson, että minua on halvennettu ja minut on esineellistetty valehtelemalla päin naamaa koko ajan.

Mikään siis ei ole niin yksinkertaista kuin voisi äkkiseltään luulla.

TanssipalvelinYleisönosastoKeskustelu