TanssipalvelinYleisönosastoKeskustelu
Varjokuva rulettaa (Jerryjee 2007-04-14 11:45)

Varjokuva rulettaa, myös Tanssikrouvin kuumuudessa

Mansikkasuu
2007-04-14 18:00

Kyllä vain, mäkin innostuin Varjokuvasta :) Samasta yhtyeestä näytti pitävän moni muukin, sillä Krouville sai heti kahdeksalta jonottaa sisälle.

Itse olin edelleen puolikuntosena, eikä olotilaa auttanut krouvin tuskaisen kuuma ja tunkkainen ilmasto. Upeita tanssimiehiä oli miestenrivi pullollaan, ja olin oikein iloinen, kun muutama sellainen, jotka eivät minua yleensä hae, nappasivat minut eilen parketille :) Harmi vaan, että oli niin ahdasta, ettei seuraamisesta meinannut tulla mitään, kun koko ajan joku tuuppasi jostainpäin ja keskittyminen piti kohdistaa väistelyyn. Kiitos kuitenkin, ja toivottavasti haette toistekkin! :)

Iltaani piristi eräs herra, jonka hymy saa nyrpeimmänkin ihmisen hyvälle tuulelle! :) Loppuillasta tilaa tuli hieman enemmän ja pääsinkin fiilistelemään Tangiksen syleilyyn ensimmäistä kertaa ja voi minkälaiseen tanssitaivaaseen tämä tyttö pääsikään =) Itse uskaltauduin naistenhaulla hakemaan myös paria uutta kavaljeeroa ja molemmat osottautuivat todellisiksi taitureiksi, kumpa tilaa olisi ollut enemmän.. Vesipisteeltä tein myös jymylöydön ja kävinki hänet heti sieppaamassa parketille :P

Isot kiitokset Gladzelle kyydistä! :) Oli kiva tavata sinua ja ystävääsi! Ihanaa oli myöskin tavata tämä Aidon Rakas ystävä ja Tinken kotikulmien kaunotar :)) Vaikka yöllä kiukutti Krouvin kuumuus ja tungos sekä oma flunssasta kärsinyt olotila, jäi illasta kuitenki hyvä maku, tanssituttujen iloinen hymy kirkastaa hieman ankeankin illan :]

Kirjoittajan avainsanat: Mouhijärvi

TanssipalvelinYleisönosastoKeskustelu