TanssipalvelinYleisönosastoKeskustelu
Esikuva (Tangopassion 2003-05-18 11:20)

Esikuva - auta sekä miestä että naista

SepeS
2003-05-18 19:25

Onkos kuinkakin yleistä että 'partaveitset' arvostelevat kriittisesti tanssiparinsa osaamista?

Itse olen toistaiseksi pitäytynyt viemään ne pari kappaletta läpi vaikka 'hammasta purren, hymyssä suin' ja pyrkinyt jättämään tanssitettavalle itselleen hyvän mielen. Joissain tapauksissa leikin varjolla on yhdessä 'opeteltu' vaikka perusaskelta ja silloinkin korostaen, etten minä välttämättä osaa juuri oikeita askelia, mutta tällaisena minä olen tämän tanssin omaksunut... :-)

Kaikkinensa kuitenkin melkoinen kynnys ottaa mitään kantaa tanssiparin osaamattomuuteen. Olkoonkin, että tanssitettavan valssin tahtiin saattaa sisältyä neljä askelta :'-) Tai foksissa hidas-hidas-nopea-nopeaa seuraa yllättävä, nopea askel vasemmalle :-D

En ilkeä kysyä, että mitenkäs omasta mielestään vähäisemmän tanssitaidon omaavat toivoisitte kulloisenkin tanssittajan tai tanssitettavan suhtautuvan 'osaamattomuutteenne'. Tuskinpa kukaan siihen vastaisi. Siksipä diplomaattisesti kysynkin, että miten itse kukin toivoisitte teitä selkesti kehittyneemmän tanssiparinne suhtautuvan keskinäiseen tasoeroonne? Koetteko epäkohteliaaksi eleeksi, että tanssitaidostanne keskustellaan tai että ylipäätään siitä mainitaan.

Ja niinhän se oli, ettei ketään pidä neuvomaan mennä. Siitä ei kukaan pidä. En minä ainakaan, vaan jos joku haluaa opastaa, niin sen opin otan mieluusti vastaan :-)))

TanssipalvelinYleisönosastoKeskustelu