TanssipalvelinYleisönosastoKeskustelu
Revontulessa ja tälläkertaa ei luistelemassa (Speedy 2007-04-11 16:13)

Pääsiäisen tanssiputken päätös, ilta 6

Dieda
2007-04-11 18:34

Pääsiäinen on ohi, samoin kuuden illan tanssiputki (on muuten mun pisin putki tähän mennessä). Hyvin jaksoin loppuun asti, vaikka eilen tuntuikin jalat menevän solmuun vähän väliä - anteeksi kavaljeereille ja kiitos, että kestitte mun koikkelehtimista.

Yllättävän hauska ilta oli taas kerran, milloinhan se totaalinen romahdus on edessä, kun nyt on niiiiin monta ihana iltaa jo tullut peräjälkeen...

Parketilla oli tilaa koko ajan, enemmän olisin ihmisiä toivonut paikalle, mutta hyvinhän tuollakin miesmäärällä pärjäsi ja onneksi oli Tanja mukana, niin pääsin cha chatkin tanssimaan.

Speedy jo meitä naisia kehaisikin, mutta täytyy sanoa, että miehetkin olivat ihan A-luokkaa. Onneksi tuttuja uskaltaa hakea useamman kerran, ja samboillekin uskaltauduin, vaikka taitojani tuossa tanssissa aina kovasti epäilenkin. Rumbaa pääsin myös menemään, ja se on ehdottomasti hivuttautunut yhdeksi mun suosikkitansseista bugin, cha chan ja tangon rinnalle.

Nyt tuleekin sitten viikon tauko tanssiin, viikonlopuksi on tanssimattomien ystävien kanssa kivoja suunnitelmia.

Kirjoittajan avainsanat: revontuli

TanssipalvelinYleisönosastoKeskustelu