TanssipalvelinYleisönosastoKeskustelu
Elämäni ensimmäiset pakit (-Jo 2007-04-01 22:23)

Elämäni ensimmäiset pakit

-Jo
2007-04-01 22:23

Sainpa tuossa elämäni ensimmäiset pakit. Järvenpäässä perjantaina. Sekahaulla hain poikaa, joka sanoi: "Älä hae mua, mua väsyttää." Minkäs sille mahtaa, mutta kumma ratkaisu sitten seisoa hakurivissä. "Harmi", sanoin sille, "sä näytit siltä, että olisit voinut osata boogia." Oli kerrankin oikein kunnon boogie woogie -henkinen biisi, ja olis tehnyt mieli päästä tanssimaan sitä itseään. No, pojalla oli seeprakengät ja olinhan mä nähnyt, miten se tanssii, niin että en varmaan ollut sille riittävän hyvä.

Mutta se on sanottava, että mieluummin kyllä otan tuollaiset selkeät pakit, kuin tanssin jonkun vastentahtoisen kanssa. Yhden ainoan kerran on käynyt niin, että mies suorastaan huokui tympeyttä häntä haettuani ja vielä teki sellaisia askelluksia, että sai mut putoamaan kyydistä - vaikka valssissa nyt harvemmin tulee pudottua. Siis että jos ei halua mun kanssa tanssia, niin kyllä mulle saa mieluummin sanoa sen kuin velvollisuudesta tanssia. Mutta kokeilematta ei kyllä kannattais jättää :) .

Tämä pakkitarina päättyy sikäli onnellisesti, että palasin hakuyrityksen jälkeen riviin, ja siitä yksi ystävä mut vielä pelasti niille boogieille. Mutta kieltämättä oli hiukan baunssi hukassa, tuntui se pakitus kuitenkin. Vaikka olihan kyllä mielenkiintoista saada kokea tuo tanssimaailmaan niin olennaisesti kuuluva ilmiö ihan omakohtaisestikin!

Kirjoittajan avainsanat: pakit

TanssipalvelinYleisönosastoKeskustelu