TanssipalvelinYleisönosastoKeskustelu
Ruusiksessa ryysiksessä ("Reino" 2007-03-26 0:32)

Se perimmäinen kysymys...

Aitomies
2007-04-01 12:33

En enää halua lähteä tanssimaan ensisijaisesti saadakseni itse jotakin. Haluan tuottaa iloa, jolloin minulle mieluisin tanssipartneri on sellainen joka tulee iloiseksi tanssiessaan kanssani, kokee että tanssimme sujuu. Minä saan ilon tanssista, kun pystyn ilahduttamaan sillä partneriani.(Pia M 2007-03-31 21:23)

On miellyttävää lukea yo. kaltaisia mielipiteitä.

Olimme illalla K.K.Keskustalolla, jossa "Olavi Virta tulkitsija" yhtyeineen esitti ohjelmansa hienosti.

Illan tapahtumina oli muutakin ollutta, minkä seurauksena esiintyi myös kaksi laulaja-neitokaista kilpailukappaleillaan.
Esitykset olivat hyvin korkeatasoisia suorituksia. Esittäjät tulevat (toivottavasti )olemaan tulevaisuudessa monien tanssipaikkojen ilona.

Toisten kilpailuun osallistuneiden (yhteensä 6) esityksiä en kuullut, mutta esiintyvät jossakin kylpylässä lähiaikoina.

Ilta oli hyvän musiikin ja lauluesitysten vuoksi hyvin nautittava. Oma tanssikin sujui joidenkin tanssitettavien kanssa miellyttävästi.

Yritin kaikkeni, että hillitsin "kielteistä käytöstäni".
Minäkin tahdoin ilahduttaa tanssitettavaa (tanssi ei ole miellyttävä suorituksena kaikkien kanssa), joka ei pääse ( palstalla aiemmin käsiteltyjen syiden vuoksi) moniakaan kertoja parketille.

Olen pahoillani siitä, että olen "aitomies" myös kielteisessä merkityksessä - en pysty - jaksa käyttäytyä aina hyvin. Anteeksi!

Aitomies

TanssipalvelinYleisönosastoKeskustelu