TanssipalvelinYleisönosastoKeskustelu
Fiibbareita uudelleen, nyt Jäkessä (Humppis 2007-03-25 22:04)

Fiibbareita uudelleen, nyt Jäkessä

Aito
2007-03-26 7:28

Minun iltani eilen Järvenpäässä oli kyllä näköjään vähän toisenlainen kuin Humppiksen, nimittäin minä tanssin ensivalsseista lähtien puoli kahdeksaan asti lähes jokaikisen kappaleen, mitä nyt pari kertaa oli pakko hikeä käydä pyyhkimässä ja juomassa. Ja se on kyllä harvinaista minulle. Kipujakaan en huomannut kuin kahden tunnin päästä aloituksesta, mutta silloin olin jo liian huumaantunut menosta, että olisin malttanut lopettaa.

Siis niin täydellinen ilta. Paljon tilaa, sopivasti tuttuja, pari aivan taivaallista tanssittajaa ja paljon hakuja. Mitäs sitä muuta voisi toivoa? Matkaseura ei minun kohdallani enää parantua voi ja muutenkin fiilis oli kohdallani juuri kohdallaan. Vieläkin nuoleskelen parin tangon ja muutaman beatin aiheuttamia muistoja huuliltani, namskis, kyllä jotkut miehet sitten osaa. Enkä tarkoita tällä suupielien nuoleskelulla mitään suukkoja, vaan sitä tunnetta kun tuntuu että jalat nousee 10cm lattiasta irti ja mies voi viedä ihan mihin suuntaan vaan. Ai että. Sitä tuntee itsensä jotenkin onnellisemmaksi, tyytyväisemmäksi, nautinnon täyttämäksi kun siinä suljetuin silmin liitää pitkillä askelilla parkettia pitkin. *huokaa syvään ja värisee*

Jotta ei ihan lällistelyn puolelle menisi niin musiikista tosin on annettava pari miinuspistettä. Ei tosin suosikeilleni Fiibbareille, heistä pidän kuin hullu jostain, oliko se puurosta, no sovitaan niin.... Fiibbareiden ykkösluokkaa on nuo beat-kappaleet, hitaat valssit ja hyvään tahtiin soitetut masurkat. Samoin nopeimmistakin kappaleista tykkään, niitä tuli pitkän illan aikana aika paljon. Kritiikkini koskeekin tätä asiaa. Nimittäin jäin miettimään, että jos bändi tai artisti on sellainen että soittaa paljon nopeaa, niin miksi vielä tauoillakin pitää tulla rockia ja jiveä ja muuta nopeaa? No joku voi sanoa tähän väliin, että olisit huilannut noita nopeimpia Aito-kulta, mutta kun minä en malttanut. Minä joka olen väittänyt etten pääse Jäkessä kunnolla tanssimaan, minulla oli enemmän varmaan eilen vientiä kuin 4 viimeisellä kerralla yhteensä :))))

Savolaiselle taas supersuuri kiitos loppuillan fiilistelyistä ja muista jutuista, olet kyllä ihana mies! Suurenmoinen etten sanoisi! Meitä juuri ennen kotiin lähtöä halanneelle herrasmiehelle myös niiaus ja kumarrus illan hauista, juttuseurasta sekä hyvästelyhaleista. Hymyssä suin ja vielä valoisalla kelillä oli ihana ajaa kohti kotia, missä uni ei meinannut tulla millään, sen verran kovasti selkä oli saanut rääkkiä ja miten sitä nyt nukkuiskaan, kun hymy oli vieläkin korvissa :DD

Kirjoittajan avainsanat: Fiibbarit

TanssipalvelinYleisönosastoKeskustelu