TanssipalvelinYleisönosastoKeskustelu
Pakkien selityksiä (Cheerful 2007-02-23 12:26)

Pro-tanssijat vs. vouhottajat sekä esittäjät

Speedy
2007-02-27 19:27

En tiedä muista, mutta itse tunnustaudun noihin "vouhottajiin" , sillä olen ollut kilpatanssin harrastaja kahdessa otteessa ja vieläkään en ole oppinut.

Silti vaikka käytän tilan aika tarkkaan tuolla parketilla, niin aika vähän tulee törmäiltyä. Kilpapuolella oppinut että tanssin pitää liikkua ja sitä käytän kyllä lavapuolellakin jos vain tilaa tulee.

Samalla olen kyllä oppinut sen "valitettavan" tavan esittää tanssiessani, joka tuntuu ainakin toisessa säikeessä täällä häiritsevän osaa väestä. Silti vaikka esitän ja otan katsekontakteja muihin tanssijoihin / katselijoihin, niin en jätä parianikaan huomioimatta ja samalla havannoin ympäristöäni ehkä paremmin kuin perinteisesti laput silmillä ja pää kumarassa menijä.( eikä se havannointi tarkoita että pää pyörii kuin pöllöllä).

Veikkaisin että suurinosa tanssitaitoisista tekee esittämistä tavalla tai toisella luonnostaan. Siellähän ollaan osittain kilpailemassa vastakkaisen sukupuolen huomiosta hakutilanteissa vaikka "vain" tanssimassa ollaankin.

Missä on sanotty että esittäminen on ainoastaan naisten oikeus.

Jos jonkun mielestä olen yliampunut tai loukannut jotakuta tanssiessani, niin voi laittaa postia ja katson onko aihetta parantaa tapojani ;)

TanssipalvelinYleisönosastoKeskustelu