TanssipalvelinYleisönosastoKeskustelu
Ulkonäöllinen luokitus (Pilke 2007-02-12 22:27)

Pakeille selityksiä: törkeä käytös

Tanssijtn
2007-02-27 1:29

Olin viikko sitten Töllillä tansseissa ja minua haki muuan mies, joka leperteli korvaani kaikenlaista inhottavaa koko kappaleparin ajan. Minulle tuli hänen puheistaan todella paha mieli. Nyt sunnuntaina hän yritti tulla minua hakemaan, mutta väistin hänen hakunsa - en halunnut sanoa hänelle mitään. Mutta hänpä sydämistyi siitä ja alkoi seuraamaan minua jatkuvasti katseellaan. Eräs tanssituttuni haki minua tuon pakitustilanteen jälkeen ja kappaleparin ensimmäisen tanssin päättyessä se ääliö tuli viereemme sanomaan minulle "aina sinulla on eri mies". Hän jatkoi tuijottamistaan ja muutaman tanssitun kappaleen jälkeen minua alkoi todella ahdistaa tuo jatkuva seuraaminen. Menin hänen luokseen kertomaan pakkien syyn, johon hän vastasi mm. haukkumalla minua luntuksi pariinkin kertaan ennen kuin huomasi minun olevan asiassa oikeassa ja heikkouttaan häipyi paikalta. Minä puolestaan juoksin pikapikaa naistenhuoneeseen ja itkin pahan oloni pois.

Mutta eipä siinä vielä kaikki: myöhemmin illalla tuo lammaspaimen kävi sanomassa tanssitutulleni: "Pidä hyvänäsi, mene ja n*". En ymmärrä sitä, miksi minua piti loukata, mutta en hyväksy etenkään sitä, että tanssitutulleni mennään puhumaan tuolla tavalla. Toivottavasti tämän myötä ei kenellekään jää epäselväksi, että hyväksyttäviäkin pakkien syitä on olemassa. Raja kulkee jossain. Fiilistellä voi ja leikitelläkin vähän voi, mutta siihen täytyy olla molempien suostumus ja olemassaoleva tanssikemia. Tulivatpa pakit mistä syystä tahansa, ei pakkien antaminen oikeuta halvaksi haukkumiseen. Pakitan äärimmäisen harvoin ja ainoastaan hyvästä syystä. En kuitenkaan ole tullut kuuntelemaan ällöttäviä puheita ällöttäviltä miehiltä, vaan nauttimaan tanssista kohteliaiden, ystävällisten ja miellyttävien miesten viennissä. Onneksi tanssilavalla käyvien miesten enemmistö koostuu jälkimmäisistä, kiitos siitä heille.

TanssipalvelinYleisönosastoKeskustelu