TanssipalvelinYleisönosastoKeskustelu
Ulkonäöllinen luokitus (Sara 2007-02-20 10:04)

Pakkien selityksiä

Tinke
2007-02-23 14:28

Olet varsin hyvin tiivistänyt pakkien antamisen hyväksyttävät syyt omasta mielestäni. Toi juovuksissa juttu on selvä asia pakkien antamiseen.

"Mutta kaksi syytä siitä miksi olisin halunnut antaa pakit ja ehkä vielä annankin joskus:

"1. Kaikkien kanssa tanssi ei aina suju, ja silloin tulee epämiellyttävä olo, kun joutuu hammasta purren tanssimaan toisen kanssa. Epämiellyttäväksi ei tee ikä tai ulkonäkö, vaan se ettei mies osaa oikeasti ollenkaan tanssia, tanssiminen vain menee jotenkin sinne päin epärytmissä. Kyllä illan aikana tämmöisen henkilön kanssa tanssii kerran tai parikin kertaa. Sen kestää kyllä. Mutta sitten, kun tällainen "epämiellyttävä" tyyppi hakeekin jo viidettä kertaa, niin sillon kyllä tekee mieli antaa pakit.(Cheerful 2007-02-23 12:26)"

Tämä on näin miehenä hyväksyn tälläisen syyn antaa pakkeja. Kenenkään ei tarvitse kärsiä riippakivistä tanssi-iltana. Itse kun aloittelin kolmisen vuotta sitten yritin olla hakematta samoja daameja kovinkaan montaa kertaa illan aikana etten pilaisi olemattomalla tanssitaidolla kenenkään iltaa.

"2. Kerran taas kävi niin, että tanssin erään PRO-tanssijan kanssa fuskua (tai ainakin luuli olevansa PRO). Ja itse kun olen vasta vähän aikaa tanssinut, niin en osaa mennä vaikeampia kuvioita tosta noin vaan. Miehelle vielä sanoin aluksi, että en sitten hyvin osaa tätä... Ja tietenkin mokasin sitten jossain kohtaa, jolloin tämä mies alkoi pyöritellä päätään ja pisti kätensä naamansa eteen ilmeellä "ei hyvä tavaton, nyt toi tyttö nolaa meidät, eihän se osaa mitään...". Tällaiselle miehelle kyllä annan seuraavalla kerralla pakit, oli juovuksissa tai ei."(Cheerful 2007-02-23 12:26)

Tämmöisille kavereille ainakin mielestäni pakit on velvollisuus antaa, että oppivat vähän käytöstapoja. Pro-tanssija on taidoltaan ja mieleltään olla pro eikä vaan luulla. Jos on hyvä tanssija hän pystyy kyllä tanssimaan ihan kenen kanssa vaan hyvin. Minusta oikeastaan kaikki lähtee viennistä jos on riittävän hyvä pystyy viemään ketä vaan hyvin

TanssipalvelinYleisönosastoKeskustelu