TanssipalvelinYleisönosastoKeskustelu
Ulkonäöllinen luokitus (Pilke 2007-02-12 22:27)

Pakkien selityksiä

Cheerful
2007-02-23 12:26

Ainoa syy miksi mielestäni oikeasti saa antaa pakit on se, että mies on juovuksissa.

Itse olen vain pari kertaa antanut pakit ja mies on tällöin ollut juovuksissa. (Näitä kertoja olisi kyllä enemmän, mutta joskus on vasta lattialle päästyä huomannut miehen olevan juovuksissa ja silloin on saanut purra hammasta, että on pystynyt tanssimaan miehen kanssa, joka hosuu meneen sinne tänne. Kun jostain syystä en kuitenkaan kykene ketään lattialle jättämään... Alkoholi ei siis mielestäni kuulu tanssimiseen, vaikka muutaman "rohkaisun" miehille sallin kyllä, jos se ei näy tanssimisessa negatiivisesti.)

Mutta kaksi syytä siitä miksi olisin halunnut antaa pakit ja ehkä vielä annankin joskus:

1. Kaikkien kanssa tanssi ei aina suju, ja silloin tulee epämiellyttävä olo, kun joutuu hammasta purren tanssimaan toisen kanssa. Epämiellyttäväksi ei tee ikä tai ulkonäkö, vaan se ettei mies osaa oikeasti ollenkaan tanssia, tanssiminen vain menee jotenkin sinne päin epärytmissä. Kyllä illan aikana tämmöisen henkilön kanssa tanssii kerran tai parikin kertaa. Sen kestää kyllä. Mutta sitten, kun tällainen "epämiellyttävä" tyyppi hakeekin jo viidettä kertaa, niin sillon kyllä tekee mieli antaa pakit.

2. Kerran taas kävi niin, että tanssin erään PRO-tanssijan kanssa fuskua (tai ainakin luuli olevansa PRO). Ja itse kun olen vasta vähän aikaa tanssinut, niin en osaa mennä vaikeampia kuvioita tosta noin vaan. Miehelle vielä sanoin aluksi, että en sitten hyvin osaa tätä... Ja tietenkin mokasin sitten jossain kohtaa, jolloin tämä mies alkoi pyöritellä päätään ja pisti kätensä naamansa eteen ilmeellä "ei hyvä tavaton, nyt toi tyttö nolaa meidät, eihän se osaa mitään...". Tällaiselle miehelle kyllä annan seuraavalla kerralla pakit, oli juovuksissa tai ei.

Ja tästä ikäjutusta sen verran, että itse olen todella nuori vielä, mutta itseeni ei vaikuta ikä tanssimisessa mitenkään. Kaikki riippuu täysin siitä kenen kanssa sujuu ja on hyvä/mukava tanssia. Oli sitten vanha tai nuori tai minkä näköinen tahansa.

TanssipalvelinYleisönosastoKeskustelu